afgelopen week is mijn vrouw in verband met de bevalling van onze zoon opgenomen in het Geminiziekenhuis te Den Helder. Zij is rond 19.45 naar haar kamer gebracht en daar vertelde de zuster mij dat als ze nog TV zou willen op de kamer, ze voor 20.00 aangemeld moest worden bij patientline.
Ik heb dit meteen gedaan en binnen 5 minuten was de aanmelding in orde, de mevrouw aan de andere kant vertelde mij nog als tip dat als ik voor 10.00 volgende ochtend weer af zou melden er geen kosten zouden zijn.
De volgende ochtend begon de bevalling om 8.30 dus heb ik meteen om 9.00 de TV aansluiting opgezegd. Niets aan de hand en de bevalling verliep voorspoedig.
Eenmaal thuisgekomen zag ik op mijn internetbankieren dat patientline een bedrag had afgeschreven, hierop heb ik direct contact gezocht met patientline.
Hier zat een medewerker die mij op een nare toon vertelde dat gratis niet bestaat en dat haar collega nooit gezegd zou hebben dat als ik op tijd op zou zeggen er geen kosten berekend zouden worden.
Voorop gesteld dat het natuurlijk belachelijk is dat je in het ziekenhuis moet betalen voor een basisbehoefte als tv ( in de gevangenis is het immers gratis, ik zou die twee omruilen...) is het natuurlijk ook belachelijk dat je niet kan rekeken op het advies van mensen aan de andere kant van de lijn.
Ik voond via google nog veel meer klachten over patientline en hoop dat we samen een vuist kunnen maken tegen dit soort wanpraktijken, het gaat niet om het bedrag maar om het principe.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] patientline
Re: patientline
Gratis bestaat inderdaad niet. TV is geen basisbehoefte. Zonder ga je niet dood. Verkeerd voorgelicht worden kan alltijd wel eens gebeuren. Heb jij nog nooit van je leven een fout gemaakt?
Laat je vrouw dan de volgende keer in de gevangenis bevallen.
Laat je vrouw dan de volgende keer in de gevangenis bevallen.
Als u bijvoorbeeld op dinsdagmorgen voor 10:00 uur afmeldt, dan worden er geen kosten berekend voor dinsdag. Maar wel voor de maandag(avond).oossanen schreef:afgelopen week is mijn vrouw in verband met de bevalling van onze zoon opgenomen in het Geminiziekenhuis te Den Helder. Zij is rond 19.45 naar haar kamer gebracht en daar vertelde de zuster mij dat als ze nog TV zou willen op de kamer, ze voor 20.00 aangemeld moest worden bij patientline.
Ik heb dit meteen gedaan en binnen 5 minuten was de aanmelding in orde, de mevrouw aan de andere kant vertelde mij nog als tip dat als ik voor 10.00 volgende ochtend weer af zou melden er geen kosten zouden zijn.
-
Idd wel voor de maandag en gevangenis moeten ze ze volgens mij huren..op tv gezien?
Ik wil niet zeuren maar 1 dag!! Er liggen mensen weken jn ziekenhuis,mijn broertje kon het niet betalen toen hij 6x 1 een wk opgenomen werd voor chemo
Telefoon ook betalen
Wel even goede orde,belgie wel alles gratis!!! Tv en telefoon alleen als je belt..
Maar zal best ergens anders mee verrekend worden
Ik wil niet zeuren maar 1 dag!! Er liggen mensen weken jn ziekenhuis,mijn broertje kon het niet betalen toen hij 6x 1 een wk opgenomen werd voor chemo
Telefoon ook betalen
Wel even goede orde,belgie wel alles gratis!!! Tv en telefoon alleen als je belt..
Maar zal best ergens anders mee verrekend worden
Voorop gesteld dat het natuurlijk belachelijk is dat je in het ziekenhuis moet betalen voor een basisbehoefte als tv ( in de gevangenis is het immers gratis, ik zou die twee omruilen...)
Helemaal mee eens
Helemaal mee eens
-
Is niet gratis althans in penitiare inrichting niet ,kennis van mij werkt er,...huren en ik heb het het toen ook met docu op tv gezien
Je kan tv huren,playstation ook volgens mij? Extra eten wat ze willen kunne ze kopen...
Toen hele serie op tv geweest.
Maar basis behoefte,nee vind ik niet,het is vermaak...geen basis behoefte..
Je kan tv huren,playstation ook volgens mij? Extra eten wat ze willen kunne ze kopen...
Toen hele serie op tv geweest.
Maar basis behoefte,nee vind ik niet,het is vermaak...geen basis behoefte..