Nog steeds geen nieuwe polis ontvangen van de izz.
Email verkeer is niet mogelijk,krijg een mail terug dat ze de vragen niet kunnen beantwoorden.
Telefonisch onbereikbaar.
Wat Nu?
Tja, ik ben dan misschien één van de weinigen, maar ik heb mijn nieuwe polis van ONVZ al binnen en de teveel betaalde premie over 2006 + mijn no-claim van VGZ heb ik inmiddels al ontvangen. Er zijn dus verzekeringsmaatschappijen waar het wel goed geregeld is..
Bij ons ook! Had de nieuwe (Menzis) polissen en zorgpasjes zo rond half februari in huis, alsmede de uitschrijvingen van de oude verzekering (Ohra). Ook zijn de maandbedragen van Ohra terug gestort, dus ook wij mogen niet klagen. Had het niet verwacht, na alles hier gelezen te hebben.
No claim, eind vorig jaar al bericht van gehad, maar helaas wegens chronisch medicijngebruik, niets terug. Nouja, jammer dan! Had niet anders verwacht!
Je krijgt bericht van je zorgverzekeraar zodra je no-claim "op" is. Het gevolg is dat iemand die veel kosten heeft, eerder bericht krijgt. Diegenen die (nog) geen kosten hebben gemaakt krijgen juist later bericht, omdat er nog rekeningen over 2005 kunnen binnenkomen.
Als er later nog rekeningen binnenkomen bij de zorgverzekeraar (je kan meestal rekeningen indienen tot 1 jaar na de factuurdatum), dan wordt deze belast bij de noclaim van het jaar erna.