Ik was verzekerd bij PWZ Achmea en had daar ivm mijn uitkering een gemeente extra pakket. Kort gezegd houdt dat in dat ik 15%korting kreeg op mijn premie en dat de maandpremie werdt ingehouden van mijn uitkering en dus door de uitkeringsinstantie werd overgemaakt.
Nu ben ik net als zoveel andere mensen begin dit jaar (vorig jaar al geregeld natuurlijk) over gestapt naar een andere zorg verzekeraar. Ik ben niet meer afhankelijk van een uitkering en ben weer aan het werk. Maar dan nu het echt probleem.
Ook ik heb de eerste 3 maanden dubbel betaald. Allereerst aan PWZ en natuurlijk aan de nieuwe. Dat houdt in dat ik van PWZ de eerste 3 mnd hoor terug te krijgen. Helaas tot op heden nog niets ontvangen! PWZ zegt dat ik het bij de uitkeringsinstantie moet terug halen omdat het van hun rekening is betaald en ze hebben het dus terug gestort daar naar toe maar natuurlijk zegt de tegenpartij NEE dat is niet het geval wij hebben niets ontvangen en u bent niet de enige met dat probleem wij zoeken het voor u uit. Dat zijn ze dus nu al 7mnd aan het doen!
Je begrijpt het gaat niet om een paar euro maar om een hoop geld en ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd. Wie kent dit probleem ook of weet wat ik er mee aan moet om nu toch eindelijk mijn geld eens terug te krijgen.