beste ,
eenieder klaagt elk jaar weer over verhoging van de zorgpremie. Maar laten we de hand eens in eigen boezem steken. Of laten
bedrijven als bv Beter Horen dit maar eens doen . Zie deel van tekst uit hun advertentie in bijlage.
Door dergelijke actie's ( " schaf nu nog een hoortoestel aan , uw verzekeraar betaald toch" ). Mijns inziens wordt door dit soort actie's
de zorgvrager onnodig tot aanschaf gestimuleerd. Dit gedrag zien we ook bij Hans Anders , niet één, niet twéé maar 3 brillen , verzekeraar betaald toch.
Daardoor ook onnodig geld bij de verzekeraar weggehaald.Betalen we uiteindelijk het jaar daarna via verhoging premie alsnog.
Laten we daar dus met zijn allen nu eens mee ophouden.
niet dat ik hiermee de verzekeraars vrij pleit van onnodig vullen van hun reserves .. al meer dan 11 miljard in kas ???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reclameboodschappen met: 'de verzekeraar betaalt toch'
-
Reclameboodschappen met: 'de verzekeraar betaalt toch'
- Bijlagen
-
- Beter Horen.PNG (31.25 KiB) 594 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Radar op 14 nov 2017 16:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Reclameboodschappen met: 'de verzekeraar betaalt toch'
Vorig jaar heeft oa Zilveren Kruis gekeken of hier juridisch iets tegen te doen zou zijn, maar zo te zien is daar verder niks van gekomen.
En ergens hebben ze inderdaad wel een punt, het is geen budget wat je elk jaar op moet maken, maar een verzekering voor je eventuele ziektekosten. Ik ros ook niet even de auto met de kerstdagen op die van de buurman om nog even "mijn geld" van die verzekeraar terug te krijgen.
En ergens hebben ze inderdaad wel een punt, het is geen budget wat je elk jaar op moet maken, maar een verzekering voor je eventuele ziektekosten. Ik ros ook niet even de auto met de kerstdagen op die van de buurman om nog even "mijn geld" van die verzekeraar terug te krijgen.
Re: Reclameboodschappen met: 'de verzekeraar betaalt toch'
Er wordt ook niet gesproken over "moeten aanschaffen", maar over "kunnen aanschaffen". Ik vind het wel prima eigenlijk, dit soort reclames.sjohie schreef:En ergens hebben ze inderdaad wel een punt, het is geen budget wat je elk jaar op moet maken, maar een verzekering voor je eventuele ziektekosten.