LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stichting de lichtenvoorde

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
bertie.aeissing
Contacteer:

stichting de lichtenvoorde

Ongelezen bericht door bertie.aeissing »

Bij deze stichting de lichtenvoorde zal voor de mensen beperking op moeten komen

In plaats dat gebeurt wil zij bepalen wat cliënten moeten doen, ze hebben actief zorg en cliënten centraal staan, in plaats dat gebeurt dun zij alles bepalen en niet overleggen met haar ( mijn vriendin)

Afgelopen zaterdag was zo voor val geweest dat niet eerste keer ik heb met haar brief gemaakt afspraken en bezoek met elkaar af spreken en dat hebben hun per mail gehad

Maar zij willen zaterdag weer bepalen voor haar hou laat ik weg gaan was ze niet eens

En dat gebeurt was bellen de politie maar ipv te bellen en hun overleg gaan net of ik crimineel ben

:idea:

Dat niet enige zij willen alles beslissen voor de cliënten
Zelf dat ze onder bescherming bewindvoering staat of mentorschap

En als ze 80 a100 % afgekeurd zijnzelf naar dagcentrum of werk sturen en ze gunnen cliënten de vrijheid niet als vrijdag willen moet eerst hun overleggen als mag

Waar is de tijd zitten nog jaren 70 toen alles besloten werd de cliënten of zitten we tijd zorg op maat

Dus ga niet met hun in zee dan krijg proberen
Laatst gewijzigd door bertie.aeissing op 31 jul 2017 16:57, 6 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio

Re: stichting de lichtenvoorde

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Na de derde regel ben ik al afgehaakt. Kunt u uw relaas leesbaarder neerzetten. Dat wil zeggen met punten, komma's en leesbare zinnen.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Zombiemaster

Ongelezen bericht door Zombiemaster »

Vertaald met Google Translate?

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik dacht dat het zo'n Google-vertaling was of zo... Inderdaad zowel qua vorm als inhoud niet in orde. Als ik het goed begrijp is het een waarschuwing om niet met een bepaalde stichting in zee te gaan? Zo ja, dan is het nog steeds geen consumentenprobleem, denk ik.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten