| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stop de topic Biosta**l
-
kanovaarder
Stop de topic Biosta**l
Die biostabiel.
Alsjeblieft beste mensen,
Stop svp deze doorlopende reclameactie voor een product dat niet werkt, nooit zal werken en alleen maar een vorm van oplichting is.
Telkens reageren op dat topic zorgt er alleen maar voor dat die naam bij de (toekomstige) slachtoffers erin gehamerd blijft.
Daarmee speel je die oplichter in de kaart en zorgt u er mede voor dat de vele goedgelovenden in de werking van magnetisme hun heil blijven zoeken.
Trouwens, dit geldt ook voor de topic MLM.
Ook daar is er geen andere reden te bedenken dan het onder de aandacht blijven brengen van iets waar vele mensen slachtoffer al slachtoffer zijn of dit kunnen worden.
Grootvader
Alsjeblieft beste mensen,
Stop svp deze doorlopende reclameactie voor een product dat niet werkt, nooit zal werken en alleen maar een vorm van oplichting is.
Telkens reageren op dat topic zorgt er alleen maar voor dat die naam bij de (toekomstige) slachtoffers erin gehamerd blijft.
Daarmee speel je die oplichter in de kaart en zorgt u er mede voor dat de vele goedgelovenden in de werking van magnetisme hun heil blijven zoeken.
Trouwens, dit geldt ook voor de topic MLM.
Ook daar is er geen andere reden te bedenken dan het onder de aandacht blijven brengen van iets waar vele mensen slachtoffer al slachtoffer zijn of dit kunnen worden.
Grootvader
-
gravedigger
Re: Stop de topic Biosta**l
En wat doet Grootvader?? Juist, alles weer onder de aandacht brengen. Als je dan toch Don Quichotte wilt spelen, weet ik wel meer topics 
-
kanovaarder
Dit is geen aanvulling op dit bericht.
Had ook helemaal geen behoefte aan reakties.
Probeer alleen ook een kop te krijgen tegenover die andere
Van U, heer Gravedigger had ik toch verwacht dat u deze bedoeling zou snappen.
Maar goed, u wil kennelijk WEL dat dit product onder de aandacht blijft.
Bedenk...... ook windmolens kunnen afbranden!!
Grootvader
Had ook helemaal geen behoefte aan reakties.
Probeer alleen ook een kop te krijgen tegenover die andere
Van U, heer Gravedigger had ik toch verwacht dat u deze bedoeling zou snappen.
Maar goed, u wil kennelijk WEL dat dit product onder de aandacht blijft.
Bedenk...... ook windmolens kunnen afbranden!!
Grootvader
-
Johannes44
je wilt zelf kennelijk dat 't Bio-onzinding onder de aandacht blijft, anders had je t lekker laten doodbloeden, i.p.v. er een nieuw topic voor te openen 
Maar ff alle gekheid o peen stokje...ben het ermee eens dat dat zogenaamde magnetische ding, niet werkt. Pure geldklopperij! Is overigens al bewezen...op Kassa ooit. dat ding is gewoon gevuld met zand!!!
Maar ff alle gekheid o peen stokje...ben het ermee eens dat dat zogenaamde magnetische ding, niet werkt. Pure geldklopperij! Is overigens al bewezen...op Kassa ooit. dat ding is gewoon gevuld met zand!!!
Grootvader,Maar goed, u wil kennelijk WEL dat dit product onder de aandacht blijft.
Je schiet je doel compleet voorbij.
Blijkbaar snap je zelf niets van een dergelijk medium als dit forum dat continu door bepaalde gasten misbruikt wordt om hun ( in veel gevallen ) misplaatste reclameuitingen te uiten !
Ga daarna niet anderen beschuldigen van het live houden van een onderwerp, als je door het openen van een nieuw topic ( en het ook nog reageren hierop ) juist zelf meewerkt aan het blijven noemen van het onderwerp !
Huichelachtig en dom wat mij betreft !
Kanovaarder, waarom begin jij hierover? er is toch geen Hond meer die hierover wil discussieren? Waarom jij wel dan?
Niet meer over beginnen en ZEKER geen topic over openen, Nico Haak is al bijna 20 jaar dood, en die vond het een geweldig produkt.
gr. tinne
Niet meer over beginnen en ZEKER geen topic over openen, Nico Haak is al bijna 20 jaar dood, en die vond het een geweldig produkt.
gr. tinne
-
flipvanderwaal
Die Nico gebruikte iets anders wat dus niet werkte.
-
kan0vaarder
Van huurwoning tot medicatie
Van camping tot constipatie
Van huisdieren tot marketing
Geen nood ik heb altijd mijn mening
Groeten;
Grootvader
Van camping tot constipatie
Van huisdieren tot marketing
Geen nood ik heb altijd mijn mening