Wie kan mij helpen?
Vanaf zomer 2007 zijn wij bezig met het Zorgkantoor om het toegekende PGB rond te krijgen.
Door de diverse verhuizingen en admin. fouten hebben we in april 2008 de toezegging ontvangen van 2007 echter deze zat vol fouten. Hier hebben wij contact over opgenomen en een correctie zou toegestuurd worden. In mei 2008 kregen wij deze correctie binnen maar nog steeds niet goed. Uiteidelijk kregen wij in juni de juiste toezegging van 2007 binnen.
Nog geen week later lag er een accepgiro op de mat met het vriedelijke verzoek om per ommegaande het totale door ons ontvangen bedrag met wat extra terug te storten ivm onterchte ontvangen PGB. 8 juli hebben wij weer contact gezocht met het zorgkantoor en doorgenomen wat er doorgestuurd moest worden om dit ongedaan te krijgen. Na een lang gesprek en een dik pak papier te hebben opgestuurd tav de persoon. Bij terug komst van vakantie begin aug lag er een dikke enveloppe op de mat met alle stukken retour daar dit volgens de teamleider Administratie niet de juiste input was. Tweede dagen later lag er de tweede acceptgiro op de mat met de het verzoek tot terug betaling.
Nu hebben we contact gezocht met ons contact persoon vanuit de jeugdzorg. Zij zou kijken wat er verkeerd is gegaan en proberen dit recht te zetten. In augustus post vanuit jeugdzorg dat alles met terugwerkende kracht in orde is en dat de zorg voort gezet kan worden.
Vandaag ligt voor de derde keer de acceptgiro op de mat met een aanmaning dat als er nu niet voor eind aug betaald wordt de zaak overgedragen wordt en een gerechtelijke procedure gestart gaat worden waarvan de bijkomende kosten ook voor onze rekening zullen zijn.
Wie kan het nog volgen!
Vraag: Wie kan ons hier helpen. Wij weten het niet meer.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stop zetting PGB Zorgkantoor Tilburg
Re: Stop zetting PGB Zorgkantoor Tilburg
bedankt voor je reactie. Zal op de site kijken.
Hoi wij zijn ook gedupeerd door het pgb gebeuren. Mijn zoon heeft ee achterstand.
Wij hebben vanaf 2006 tot begin 2008 pgb gehad. D.m.v. een pgb adviesburo hebben wij pgb gekregen. blijkt later dat het niet klopt kunnen we even een bedrag terug gaan betalen (5 cijferig). Lang leven het zorgkantoor. Wel eerst alle facturen goedkeuren en dan terug gaan vorderen.
we hebben stukken op moeten sturen naar het zorgkantoor en die heb ik na drie keer vragen nog steeds niet teruggekregen. Op de vraag of ze dingen die we besproken hebben op papier te zetten deden ze ook niet. Ze zeiden dat ik ze maar op hun woord moest geloven. Dat zal niet meevallen na wat er allemaal is gebeurd.
Wij hebben vanaf 2006 tot begin 2008 pgb gehad. D.m.v. een pgb adviesburo hebben wij pgb gekregen. blijkt later dat het niet klopt kunnen we even een bedrag terug gaan betalen (5 cijferig). Lang leven het zorgkantoor. Wel eerst alle facturen goedkeuren en dan terug gaan vorderen.
we hebben stukken op moeten sturen naar het zorgkantoor en die heb ik na drie keer vragen nog steeds niet teruggekregen. Op de vraag of ze dingen die we besproken hebben op papier te zetten deden ze ook niet. Ze zeiden dat ik ze maar op hun woord moest geloven. Dat zal niet meevallen na wat er allemaal is gebeurd.
Ook ik heb met het zorgkantoor te maken gehad en veel problemen maar ik wist dat ik gelijk had.
Erg langs elkaar heen werken en beslissingen anders uitvoeren dan op papier staat. Je wordt er niet goed van. Het enige is erg goed naar informatie kijken en bezwaren maken als je zeker weet dat je gelijk hebt. Had een beslissing op papier maar het heeft mij 4 telefoontjes gekost en van het kastje naar de muur gestuurd worden maar het is gelukt. Volhouden en laat je niet afschepen.
Voor reactie;s [email protected]
Bobby[/b]
Erg langs elkaar heen werken en beslissingen anders uitvoeren dan op papier staat. Je wordt er niet goed van. Het enige is erg goed naar informatie kijken en bezwaren maken als je zeker weet dat je gelijk hebt. Had een beslissing op papier maar het heeft mij 4 telefoontjes gekost en van het kastje naar de muur gestuurd worden maar het is gelukt. Volhouden en laat je niet afschepen.
Voor reactie;s [email protected]
Bobby[/b]