Graag zou ik jullie mening willen weten over onderstaande:
Begin december moest ik naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling, tijdens de behandeling heeft de tandarts een ragnaald van 4 cm!! in mijn keel laten vallen.. ik moest meteen naar het ziekenhuis, er is meteen een foto gemaakt om te kijken waar de naald was (hij was eerst in mijn keel blijven hangen, maar is gelukkig gaan zakken). Uit de foto bleek dat de naald in mijn maag zat. Ik kreeg daarom een maagonderzoek, de dokter kreeg de naald er niet uit.. Hij hoopte dat de naald er op een natuurlijke manier zijn weg zou vinden. Helaas gebeurde dat niet, drie dagen later kreeg ik zo'n pijn dat de naald onder narcose eruit is gehaald (van onder
Nu heb ik kosten gemaakt bij het ziekenhuis, en moet ik nu 150 euro zelf betalen. Ik heb mijn tandarts verzocht dit voor mij te betalen (wel het minste wat hij kan doen, ) Hij geeft aan dat hij dit niet van plan is, en gaf zelfs mij de schuld van alles, hallo wie heeft de naald nou laten vallen????) Vinden jullie het terrecht dat ik vindt dat de tandarts die 150 euro moet betalen? Wat zouden jullie in mijn geval doen, welke instanties zou ik eventueel kunnen aanschrijven om een klacht in te dienen?
mvrg,
Natasja