LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tandarts en kronen.
Tandarts en kronen.
Tandarts en kronen.
Wat dacht je daarvan? Ik moet een implantaat of een brug hebben. Als ik kijk hoeveel ik daarvoor moet betalen dan ga ik pas echt over mijn nek. Implantaat 1200 euro en brug idem!!!
Ik zou wel eens willen weten wat een tandarts verdient.
ps ik heb ook met het NMA gemaild , maar ze zeggen dat ze daar niks aan kunnen doen.
Moeten we straks voor onze tanden naar het buitenland bv thailand ? heb je toch teminste een gratis vakantie.
Wie kan het nog allemaal uit zijn beurs betalen.
Daar mag rustig eens iets aan gedaan worden
gr frank
Wat dacht je daarvan? Ik moet een implantaat of een brug hebben. Als ik kijk hoeveel ik daarvoor moet betalen dan ga ik pas echt over mijn nek. Implantaat 1200 euro en brug idem!!!
Ik zou wel eens willen weten wat een tandarts verdient.
ps ik heb ook met het NMA gemaild , maar ze zeggen dat ze daar niks aan kunnen doen.
Moeten we straks voor onze tanden naar het buitenland bv thailand ? heb je toch teminste een gratis vakantie.
Wie kan het nog allemaal uit zijn beurs betalen.
Daar mag rustig eens iets aan gedaan worden
gr frank
Re: Tandarts en kronen.
Snap je dat dan niet Gast van 17.38 uur. Ook dom.
Frank bedoelt te zeggen dat de tandarts hier in Nederland zo duur is het misschien beter is een dergelijke ingreep in Thailand uit te laten voeren kan je gelijk combineren met een vakantie.
Nog nooit van deze mogelijkheid gehoord.?
Frank bedoelt te zeggen dat de tandarts hier in Nederland zo duur is het misschien beter is een dergelijke ingreep in Thailand uit te laten voeren kan je gelijk combineren met een vakantie.
Nog nooit van deze mogelijkheid gehoord.?
Oh oh, Bekkum.Jij bent me er ook èèn hoor!
Trouwens ik ben ook een reuze Disneyfan en ook al een paar keer gweest. Tof hoor! En ben gelukkig ook nog nooit bestolen daar!
Dag beste vrienden. Vr. Gr. AK
Trouwens ik ben ook een reuze Disneyfan en ook al een paar keer gweest. Tof hoor! En ben gelukkig ook nog nooit bestolen daar!
Dag beste vrienden. Vr. Gr. AK
Kronenburgpark is een mooie camping maar bij mijn weten, hebben ze daar geen tandarts.
Is Kronenburgpark dan ook een camping? Oh, da wis ik nie! Weet wel dat in Nijmegen zo,n park zo heet. Maar da,s toch nie dezelfde?
Vertel! AK
Vertel! AK
Wat heeft dat te maken met tandarts en kronen ??? Dit gaat toch over camping en parken,of vergis ik mij soms met topics.Het zal de warmte wel zijn.In Limburg heb je ook een prachtig vakantie park en kan je aan de overkant forellen zien van klein naar groot en tevens ook heel lekker forellen eten.En voor de kinderen is het daar ook een eldorado.
De plaats heet Euverum.gr.n-f
De plaats heet Euverum.gr.n-f
Ja Nel, dat begreep ik dus ook niet. Maar jij zei op een andere topic, dat ik moest blijven lachen dus dacht ik, ik doe ff mee.
Maar wel bij het onderwerp blijven anders zeggen ze weer dat we aan t, chatten zijn. En dat is toch niet zo? Of wel dan?
Ja Nel, Limburg is ook heel mooi, maar ik hou niet zo van kamperen.
Gr. AK
Maar wel bij het onderwerp blijven anders zeggen ze weer dat we aan t, chatten zijn. En dat is toch niet zo? Of wel dan?
Ja Nel, Limburg is ook heel mooi, maar ik hou niet zo van kamperen.
Gr. AK
Het zijn mooie chalets en huisjes en een winkel is daar .We zijn er aardig wat geweest.Ook een schitterende natuur.Ook nog een zwembad met een leuke kantine erbij.Dus niks kamperen maar die finse chalets zijn schitterend.En we blijven lachen want je zit vandaar zo bij het drielanden punt.Het was een mooie en fijne tijd daar met de kinderen. Gr ...Nel-foppe.
Nou als je dan toch vakantie en tandarts wil combineren adviseer ik het volgende kunstgebitarrangement:
Compleet dagarrangement én 5 jaar garantie !
Slechts € 999,-
Als u komt voor een nieuw kunstgebit, bent u een dagje onze gast:
· Wij ontvangen u met koffie of thee
· U krijgt een uitgebreid persoonlijk gesprek,waarbij al uw wensen worden doorgenomen
· U luncht op onze kosten in het nabijgelegen NH-Hotel (200 meter)
· U kunt gratis gebruik maken van de sauna of het zwembad van het hotel
· In de loop van de middag is uw boven- en ondergebit klaar
· U krijgt 5 jaar volledige garantie: reparaties worden gedurende die tijd kosteloos door ons uitgevoerd
Reserveer bij ‘afspraak maken’ direct uw datum van voorkeur. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
Plak er vervolgens nog wat dagen achteraan via www.nh-hotels.com
Voor het kunstgebitarrangement kijk op www.cdckliniek.nl
Compleet dagarrangement én 5 jaar garantie !
Slechts € 999,-
Als u komt voor een nieuw kunstgebit, bent u een dagje onze gast:
· Wij ontvangen u met koffie of thee
· U krijgt een uitgebreid persoonlijk gesprek,waarbij al uw wensen worden doorgenomen
· U luncht op onze kosten in het nabijgelegen NH-Hotel (200 meter)
· U kunt gratis gebruik maken van de sauna of het zwembad van het hotel
· In de loop van de middag is uw boven- en ondergebit klaar
· U krijgt 5 jaar volledige garantie: reparaties worden gedurende die tijd kosteloos door ons uitgevoerd
Reserveer bij ‘afspraak maken’ direct uw datum van voorkeur. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
Plak er vervolgens nog wat dagen achteraan via www.nh-hotels.com
Voor het kunstgebitarrangement kijk op www.cdckliniek.nl
Hele mooie aanbieding zeg! Maar gelukkig heb ik alles nog heel gaaf van mezelf, maar wie weet, kijken er ook anderen op deze topic. Dus, ik zou zeggen, doe je voordeel hiermee!
Nou persoonlijk zou ik kiezen voor een aanbieding naar Thailand en daar mijn gebid laten repareren als dat kan.
In Bangkok schijnen ze een heel goed ziekenhuis te hebben.
Is zelfs aangeprezen in het programma van Harry Mens op zondagmorgen op RTL.5.
In Bangkok schijnen ze een heel goed ziekenhuis te hebben.
Is zelfs aangeprezen in het programma van Harry Mens op zondagmorgen op RTL.5.
Beste Bekkum
Deze topic moet gaan over camping en vakantie geloof ik.Wat heb de tandarts hier nu mee te maken ???Alleen als je kiespijn hebt of je gebit gebroken is .En kronen laten zetten doe je thuis bij je eigen tandarts,en bruggen ook. Maar dat hoort toch niet hier onder te vallen ???De klinieken vliegen hier al om je oren.Morgen zjn we al een pagina kwijt en misschien deze ook nog wel.Ga over op huisjes bungalows en tenten en parken.Ik weet het anders ook niet meer .Dus luitjes hou je bij de les .Het zal de hitte wel zijn .
Deze topic moet gaan over camping en vakantie geloof ik.Wat heb de tandarts hier nu mee te maken ???Alleen als je kiespijn hebt of je gebit gebroken is .En kronen laten zetten doe je thuis bij je eigen tandarts,en bruggen ook. Maar dat hoort toch niet hier onder te vallen ???De klinieken vliegen hier al om je oren.Morgen zjn we al een pagina kwijt en misschien deze ook nog wel.Ga over op huisjes bungalows en tenten en parken.Ik weet het anders ook niet meer .Dus luitjes hou je bij de les .Het zal de hitte wel zijn .
Ach ja Nel er wordt al zoveel onzin overal geschreven.
Maar die Frank is er mee begonnen onder de Topic vakantieparken/campings dat verhaal over die kronen te beginnen en dat dat hier zo duur is en dat beter in Thailand kan laten doen in combinatie met een vakantiereis, dus dat is dan wel weer de link van de vakantie, maar hij had de topic beter anders kunnen noemen ben ik met je eens.
Dit schept ook wel een beetje verwarring, maar ja na morgen is het koeler dus zal iedereen wel weer helder zijn.
Maar die Frank is er mee begonnen onder de Topic vakantieparken/campings dat verhaal over die kronen te beginnen en dat dat hier zo duur is en dat beter in Thailand kan laten doen in combinatie met een vakantiereis, dus dat is dan wel weer de link van de vakantie, maar hij had de topic beter anders kunnen noemen ben ik met je eens.
Dit schept ook wel een beetje verwarring, maar ja na morgen is het koeler dus zal iedereen wel weer helder zijn.
Bekkum, als je zo doorgaat zal je ooit een kunstgebitje nodig hebben. Dan slaat iemand al je tanden uit je mond, hahahaha, geintje, hoor!
Oh, sorry. Dat was mijn reactie. Vergeten in te loggen. Echt een geintje hoor, Bekkum. Ik probeer het ijs te breken en iet je tanden
Reactie op stukje van cdc kliniek te Best!!!
Ik ben daar geweest en was alleen voor de 1e controle al € 100,- kwijt en zou uiteindelijk voor gehele behandeling € 2.000 kwijt zijn. Daar zitten dan wel 2 kronen in!
Bij navraag bij enkele andere tandartsen krijg ik te horen dat er voor een kroon bij hen maar € 250,- betaald hoeft te worden en dit is inclusief labkosten. Een kroon bij CDC te Best zou inclusief labkosten uit komen op een bedrag van € 557,-!!!
Hoezo voel ik me op dat moment getild!!!!!
Nu ben ik via een van deze tandartsen door verwezen naar het Radbout in Nijmegen, Centrum voor Bijzondere Tandheelkunde en ik moet zeggen dat zij me daar voor mijn angst voor naalden hebben weten af te helpen. En het wordt nog vergoed door mijn verzekeringsmaatschappij en dat wordt cdc te best niet!!
Ipv € 2000,- ben ik nu maar € € 120,- kwijt en heb ik geen pijn en geen angst meer. Mijn advies is dus GA NIET NAAR CDC TE BEST JE BETAALD NL ALLEEN VOOR DE DURE TAFELS EN TV'S DIE DAAR IN HET PAND STAAN!
Ik ben daar geweest en was alleen voor de 1e controle al € 100,- kwijt en zou uiteindelijk voor gehele behandeling € 2.000 kwijt zijn. Daar zitten dan wel 2 kronen in!
Bij navraag bij enkele andere tandartsen krijg ik te horen dat er voor een kroon bij hen maar € 250,- betaald hoeft te worden en dit is inclusief labkosten. Een kroon bij CDC te Best zou inclusief labkosten uit komen op een bedrag van € 557,-!!!
Hoezo voel ik me op dat moment getild!!!!!
Nu ben ik via een van deze tandartsen door verwezen naar het Radbout in Nijmegen, Centrum voor Bijzondere Tandheelkunde en ik moet zeggen dat zij me daar voor mijn angst voor naalden hebben weten af te helpen. En het wordt nog vergoed door mijn verzekeringsmaatschappij en dat wordt cdc te best niet!!
Ipv € 2000,- ben ik nu maar € € 120,- kwijt en heb ik geen pijn en geen angst meer. Mijn advies is dus GA NIET NAAR CDC TE BEST JE BETAALD NL ALLEEN VOOR DE DURE TAFELS EN TV'S DIE DAAR IN HET PAND STAAN!