LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tandarts

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
vroem

Re: Tandarts

Ongelezen bericht door vroem »

Juist wel, is redelijk essentieel. Kosten komen minus eigen bijdrage van 125 per kaak en eigen risico indien niet voor andere zaken gebruikt voor rekening basisverzekering, en de zaken die u noemt vallen idd onder de zorgplicht van de tandarts om in orde te maken. Vind ik. Bij te dunne kunsthars kan je wachten op breuk. Rebasen heeft daarbij overigens geen zin. Onderprothese zal opnieuw opgezet moeten worden. Voor de duidelijkheid, ik ben het in essentie helemaal met u eens , maar moet wel de correcte weg volgen, waar u al een goede start mee heeft gemaakt door de klacht schriftelijk neer te leggen.

hwhardiek

Ongelezen bericht door hwhardiek »

Vroem je snapt er werkelijk niks van he!
Dit is jou en mijn geld en van de betalende Nederlanders en deze gevallen komen heel veel voor.
Bezuinigen We betalen al genoeg.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

hwhardiek schreef:Vroem je snapt er werkelijk niks van he!
Dit is jou en mijn geld en van de betalende Nederlanders en deze gevallen komen heel veel voor.

Whahaha, Vroem die er niets van zou snappen...... :P :lol: :P
hij is tandarts

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

hwhardiek schreef:Vroem je snapt er werkelijk niks van he!
HwHardiek, je snapt er zelf niks van Vroem is tandarts, en kijk eens wat hij schrijft:
Voor de duidelijkheid, ik ben het in essentie helemaal met u eens , maar moet wel de correcte weg volgen, waar u al een goede start mee heeft gemaakt door de klacht schriftelijk neer te leggen.
Hij is het met je eens, dus wat zeur je nou dat hij het niet begrijpt? Begrijp je het zelf wel?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ben het wel met TS eens. In beginsel heb je het recht om betaling van een betwiste rekening op te schorten (dit is overigens bij betwiste belasting oplegging en boete niet het geval). De schuldeiser zal dan via de rechter moeten aan tonen dat hij in zijn gelijk staat en de rechter zal als hij het met schuldeiser eens is je dan veroordelen tot betaling van het openstaande bedrag. Is hij het echter met jou eens dan zal hij de vordering vernietigen.
Uiteraard dien je schuldeiser wel op de hoogte te stellen van de opschorting.

vroem

Kan je doen, alleen datbheeft een paar negatieve kanten.in de eerstejaars wordt herdoop de kantonrechter behandeld, en die heeft geen medische kennis. Dus moet je je eigenlijk laten vertegenwoordigen door een advocaat. Geen probleem als je een rechtsbijstandsverzekering hebt overigens. In de tweede plaats wordt de zaak bij een weg via de klachtencommissie in eerste instantie behandeld door tandartsen, wat de discussie wanneer u gelijk hebt kort maakt, en ook in tijd het een veel korter traject maakt.
Maar goed, ik roep maar wat, het schijnt dat ik niet weer waar ik het over heb, degeen die het beter weet mag de betere weg volgen...

edit wegens tipefouten (lekker met zo`n mobiel..) en toevoeging: weg via klachtencommissie betekent dat nota`s wel betaald moeten worden (voorkomt stijgende incassokosten die je echt niet terug krijgt ook al krijg je gelijk) en dat je minder risico loopt. Want op het moment dat het voor de rechter komt en je krijgt geen gelijk krijg je wel de kosten van de procedure erbij...Klachtencommissie is wat dat betreft ook veel laagdrempeliger.
Laatst gewijzigd door vroem op 08 jun 2012 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.

hwhardiek

Groetjes Vroem en bedankt, laat nog wel horen hoe het afloopt.

vroem

nog even een sorry voor de m.i. toch wel onredelijke opvlieger jegens mij zou wel netjes zijn lijkt mij...

hwhardiek

het was geen opvlieger ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen.
Sorry

Gesloten