ik moet mijn tanden laten trekken mijn onderste hoektanden moeten blijven staan zodat ze er stiften ingezet kunnen worden omdat ik muzikant ben(amateur) ik vroeg aan mijn reguliere tandarts een offerte
deze was 2413 euro
op advies van iemand ging bij een andere tandarts annex tand technisch bureau informeren ik kreeg een offerte die was 1734 euro dat scheelt eventjes 679 euro voor dezelfde behandeling nu vraag ik mezelf af hoe dat mogelijk is
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tandarts
-
Mathilde D.
Re: tandarts
Ik heb er geen verstand van, maar je kan informatie krijgen via het TIP, het tandheelkundig Informatie Punt (ik geloof in Nieuwegein gevestigd).
In het algemeen vindt ik het niet raar dat er prijsverschillen bestaan. Ook offertes voor reparaties in huis of verhuizingen verschillen immers.
Misschien heeft iemand ervaring met buitenlandse tandartsen? Ik heb wel eens gelezen dat het in Turkije veel goedkoper en beter is.
In het algemeen vindt ik het niet raar dat er prijsverschillen bestaan. Ook offertes voor reparaties in huis of verhuizingen verschillen immers.
Misschien heeft iemand ervaring met buitenlandse tandartsen? Ik heb wel eens gelezen dat het in Turkije veel goedkoper en beter is.