LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tel Sell rommel

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Abtronic

Tel Sell rommel

Ongelezen bericht door Abtronic »

Kennen we nog de Abtronic, het wonder dat je in no-time een wasbordje geeft ? Kostte destijds 250 Gulden maar wie kent iemand die er ook werkelijk mooie buikspieren aan over heeft gehouden ? Juist... Het is allemaal te mooi om waar te kunnen zijn, Biostabil 2000 incluis. En Tineke ? Mooi gecast vanwege haar "Wondere wereld" quasi spiritueel programma en daardoor voor onzekere mensen een vertrouwd gezicht en "dus zal het wel kloppen". FOUT !!! Voor haar gewoon een job...

Abtronic

Re: Tel Sell rommel

Ongelezen bericht door Abtronic »

Moet mezelf even corrigeren: de geadverteerde messenset is wél uitstekend. Alleen niet peperduur via TelSell gekocht maar voor € 9,99 bij de Blokker !!! En die set is echt z'n geld waard !

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

ja inderdaad sommige dingen zijn wel goed maar het is ook zo dat meestal die dingen na een tijdje in de winkel zijn te verkrijgen voor minder geld
ik zou ook nooit iets bestellen daaro maar eerst wachten ik heb zelf nu de ab shaper voor een gladde buik haha maar het is wel een goed gevoel om dat elke dag te doen !

linde

Ongelezen bericht door linde »

ik wil nog even reageren op de abtronic.
als je het bijhoudt en dat wil zeggen een aantal keren in de week, help het wel. je krijgt er geen wasbord van, maar het heeft wel resultaat!!
:!:
maar de mijne is onderhand versleten en ik wil een nieuwe kopen, nou vind er maar zo gauw weer 1 , het was echt een hype en nu bijna niet meer aan te komen.

Jolanda K

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Maar er zijn nu veel goedkopere en vergelijkbare spierstimulators op de markt hoor.

Gesloten