LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoonverbinding naar Zorg en Zekerheid

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
resp001521556

telefoonverbinding naar Zorg en Zekerheid

Ongelezen bericht door resp001521556 »

Bijna altijd als we een telefoontje plegen naar Zorg en Zekerheid is de wachttijd langer dan 10 minuten, dan wordt je verzocht terug te bellen en wordt de verbinding verbroken, wanneer wordt dit nou eens aangepakt? Het is toch niet normaal dat dit in een heel jaar tijd nog steeds zo is?

:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Hans L

Re: telefoonverbinding naar Zorg en Zekerheid

Ongelezen bericht door Hans L »

En als het je dan toch een keer lukt om iemand van Zorg en Zekerheid aan de telefoon te krijgen, weten ze niets van de zaak of hebben ze je aanvraag niet ontvangen, of (dat doet het ook altijd goed): "Mijn collega behandelt dat en die is er nu niet." Mijn zoon is zo goed als doof en heeft op 21 februari een zgn. wek-waaksysteem aangevraagd. We weten dat op aanvragen van particulieren niet wordt gereageerd en daarom heeft de audicien hetzelfde gedaan, vergezeld van een offerte van de leverancier en van een recept van de kno-arts. Ik heb maar eens een "brandfax" gestuurd, ongeveer: "Er brak brand uit en de brandweer belde aan om mensen te evacueren. Bij mijn zoon werd niet opengedaan, dus werd aangenomen dat hij niet thuis was. Later werd hij aangetroffen met een zware rookvergiftiging." De mevrouw van Zorg en Zekerheid had de fax niet ontvangen. Dus voor alle zekerheid (en zorg) nog maar 5x gestuurd en ja hoor, ze had hem ontvangen. Op mijn vraag hoe lang het nog zou duren voor de aanvraag in behandeling werd genomen, kon ze uiteraard geen antwoord geven. Ik bel nu maar elke week. Overigens kampt de audicien met hetzelfde probleem: "ze weten nergens van of je aanvraag is niet ontvangen." Wat moet je daar nou mee?

r.dilrosun

Ongelezen bericht door r.dilrosun »

bericht ban moeder: er vanuit gaande dat de vader van robert de premies betaald zou hebben ontvingen wij nu na 1 jaar een acc.giro via interum justitia of ij binnen 14 dagen 690 euro wil betalen.Ik heb geprobeerd zorg en zekerheid te bereiken (telefonisch-via e.mail) en dan krijg je alleen het advies probeer het een andere keer want alle medewerkers zijn ingesprek.Wat kan ik doen om een betalingsregeling te treffen? Ben een alleen staande moeder met 2 kinderen en robert is fulltime scholier.met vr gr ans van der schalie, lettenburg 3 2135 dd hoofddorp.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

r.dilrosun
Wat kan ik doen om een betalingsregeling te treffen? Ben een alleen staande moeder met 2 kinderen en robert is fulltime scholier.met vr gr ans van der schalie, lettenburg 3 2135 dd hoofddorp.
Niet naar Zorg en Zekerheid bellen, maar met de meeste spoed contact opnemen met interum justitia.
Zij hebben de papieren in handen die door Zorg en Zekerheid zijn uitbesteed.

Leg aan de medewerker van interum justitia de hele situatie uit en benadruk dat de fout bij de vader ligt.

Succes

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

De fout bij de vader ligt?
Moeder gaat er gewoon vanuit dat vader dat wel zal betalen en vader gaat er waarschijnlijk van uit dat moeder het wel zal betalen...
Erg simpel om maar meteen de schuld af te schuiven op de vader...

Gesloten