LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TROS Radar doe er wat aan

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
alex12

TROS Radar doe er wat aan

Ongelezen bericht door alex12 »

Geacht Forum ,
We dwalen af, het gaat om de uitholling van de gezondheidszorg, wie van dit geachte forum draagt er nu een oplossing aan ??
Want welke partij het ook is , als ze eenmaal zoals ik in een eerder berichtje las, met hun kont in het pluche zitten hebben ze weer maling aan ons, een geweldloze opstand moet er komen in dit land, we laten toch niet meer met ons sollen.
Vakbonden waar zijn jullie nu?????
Laten we met z'n allen naar Den Haag opstomen en daar een gigantische protestbijeenkomst houden, alleen een vakbond kan dat organiseren denk ik (of zijn er nog andere organisatie's) die zig willen inzetten voor de medemens, wat zou dat een protest kunnen worden, ik denk minimaal 1.000.000 mensen, dan MOETEN ze wel naar ons luisteren.( ikzelf mobiliseer er zo een 5 tot 600 die mee doen (in de aard van mijn vrijwilligerswerk). TROS RADAR DOE ER OOK WAT AAN , jullie hebben macht door middel van jullie mooie programma [/b]

Inter

Re: TROS Radar doe er wat aan

Ongelezen bericht door Inter »

Dit kabinet luistert toch niet.Alles gaat gewoon door en denk niet door op de PVDA te gaan stemmen dat alles weer normaal wordt.
Dat is in het verleden ook nog nooit gebeurd.
Vakbonden waar zijn jullie nu?????

Ja wat is er nu eigenlijk verandert .De WAO en later mischien ook de WW wordt nog steeds afgebroken .Zo ook wat er allemaal nog gaat komen.

Gesloten