LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] veel pijn maar weinig hulp!!!!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
alekandros

veel pijn maar weinig hulp!!!!

Ongelezen bericht door alekandros »

Hallo,

Ik ben een man van 35 jaar. Sinds november 2009 kreeg ik veel last van mijn rechter knie. Ik ben toen naar mijn huis arts gegaan voor mijn klacht en zij verwees mij door naar fysiotherapeut. Dit hielp niet en ook bij sportarts geweest en neuroloog maar ook zij konden niets vinden.

Na verloop van tijd kreeg ik ook klachten in mijn rug. Pijn en een verdoofd gevoel in mijn billen en benen. Ik heb een gevoelige maag en darmen en de rugklachten en pijn hadden daar ook een heel negatief effect op.

Toen kwam ik een draaimolen van onderzoeken terecht. Mijn darmen zijn onderzocht en ik blijk Prikkelbare darmsyndroom te hebben. Ik ben bij de neuroloog, podoloog, chiropractor, internist geweest. Er is gekeken of ik reuma heb er een hernia is, etc. Heel veel onderzoeken zijn gedaan maar ze kunnen allemaal niets vinden. Toch heb ik pijn en ze zeggen er is niks aan de hand.

Ben ook naar de psycholoog geweest omdat men dacht dat de klachten psychisch waren maar dat heeft ook niet geholpen.

Dit heeft een grote invloed op mijn leven. Ik ben helemaal wanhopig, down,verdrietig en veel gestrest en vaak chagrijnig en geen zin in iets door de pijn. Ik voel me geen rust meer in me leven door al die pijn en je krijgt het gevoel dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en niemand je begrijpt. Elke arts kijkt naar zijn stukje en verder niet.