| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vergelijk basis verzekering van agis
vergelijk basis verzekering van agis
mijn vriendin en ik zijn alle twee verzekerd bij agis nou kregen wij wel op tijd de oferte maar tot mijn stomme verbazing betalen wij een verschillende basis premie mijn vriendin €89.90 en ik €94.58 moet ik er wel bij vertellen ik ben collectief verzekerd via mijn werkgever en krijg hierdoor een korting colectiviteit van €9.58 is dit niet een beetje vreemd.
Re: vergelijk basis verzekering van agis
Ik gok toch dat U nog een aanvullend pakket heeft genomen, anders zou het niet mogelijk kunnen zijn!
we hebben inderdaad een aanvullend parket maar de genoemde kosten gelden voor de basis verzekering een maatschappij en 2 verschillende premie's basisverzekering
-
Mathilde D.
Het is op dit forum (of dat van de consumentenbond) al vaker aan de orde geweest dat Agis iedereen standaard een korting van 5% aanbiedt. Sommige mensen zijn daar boos over, omdat zij bijv. dachten dat alleen huidige verzekerden van Agis deze korting kregen. Ten gevolge van deze korting (die iedereen dus krijgt) wordt het aanbod van het collectief dus minder interessant. Veel collectieven, bijv. bij Zilveren Kruis, komen uit op een prijs van 79,20 (normale prijs is dan 88 euro). Dus je moet met een collectief altijd opletten: het KAN zijn dat een andere verzekering zonder collectief goedkoper is. Kijk op www.kiesbeter.nl voor meer andere prijzen.