LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vergelijkingssites! kiesbeter.nl

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
senseo

vergelijkingssites! kiesbeter.nl

Ongelezen bericht door senseo »

Ik vind het nog best een heel gepuzzel al dat vergelijken qua prijs en wat er allemaal in al die vele verschillende pakketten zit.
Kent iemand nog andere vergelijkingssites als aanrader?

Marco Polo

Re: vergelijkingssites! kiesbeter.nl

Ongelezen bericht door Marco Polo »

De Consumentenbond komt morgen op hun website met een voor diverse individuele situaties hanteerbaar overzicht van zorgpakketten.
Productvergelijker Zorgverzekeringen vanaf 12 januari beschikbaar.

Mathilde D.

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik ben het met initiatiefnemer van dit onderwerp eens, dat het nogal een gepuzzel is. Ik vind Kiesbeter ook niet erg handig.

Ik zou je aanraden om het op een andere manier aan te pakken: ga uit van een lijst met verzekeraars met prijzen. (min-max). Kies alleen verzekeraars met restitutiepolissen. Kijk op de site van deze verzekeraar of dit er goed uitziet. Controleer of er polisvoorwaarden staan. Controleer de vergoeding in geval van niet-gecontracteerde zorg. Bel de verzekeraar en stel een vraag aan de klantenservice (liefst een waar je het antwoord al op weet, zodat je goed kan controleren of het antwoord, snel, correct en vriendelijk wordt gegeven). Als het er allemaal goed uitziet, vraag je om een offerte INCLUSIEF de polisvoorwaarden. Doe dit ca. 4x (de aantrekkelijkste prijs, de beste site, de beste klantenservice). Uiteindelijk kies je de verzekeraar die WEL de polisvoorwaarden verstuurt. (ik heb hier ervaring mee: ze zeggen dat ze het doen,maar desondanks doen ze het niet!) Ik denk dat dit een heel belangrijk selectie-criterium is!!!!

Ladasyroste

Ongelezen bericht door Ladasyroste »

Als je nu een goede en goedkope basisdekking en uitstekende aanvullende dekkingen wilt kijk je gewoon op www.informatieziektekosten.nl.

Dit is de restitutie variant van Delta Lloyd alleen tegen een voordeliger premie dan Delta Lloyd zelf geeft omdat deze jongens hun provisie terug geven aan de klant!

Vragen kan je per e-mail stellen en worden goed en snel beantwoord!

Op independer en op kiesbeter staat deze club niet. Op kiesbeter niet omdat die kennelijk alleen verzekeraars vermeld en op independer niet omdat die niets aan die club kan verdienen (lekker 'independent')

Vindt het wel schandalig dat TROS radar notabene naar Independer verwijst terwijl die dus niet onafhankelijk is!

Mk

Ongelezen bericht door Mk »

Ladasyroste

Mk

zie draadje: consumentenbond productvergelijker.

Trouw stuurt door naar zorgplanet maar die vemelden ook niet alles :twisted:

Mk

Ongelezen bericht door Mk »

Klopt, maar die zijn volgens mij redelijk onafhankelijk en dat ben jij in ieder geval niet.

Ladasyroste

redelijk onafhankelijk
Is dus ook niet onafhankelijk :lol:

Natuurlijk moet er overal geld worden verdiend zo ook door ons maar als je dan beweert, zoals zorgplanet, dat je een vergelijking maakt, wat wij dus niet doen, vergelijk dan goed!

Wij laten gewoon zien wat we bieden en dat is volgens mij niet slecht :idea:

Mathilde D.

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik heb in een eerdere reactie gezegd dat ik www.kiesbeter.nl niet zo goed vind. Achteraf heb ik daar spijt van, want je kan echt een heel goed overzicht krijgen, ook van de prijzen.

Gesloten