[
b]
Geacht radar forum ik ben bij agis ziekenfondsverzekerd en heb in 2001 een vergoeding gehad van 213 euro, nu dit jaar had ik nieuwe glazen nodig andere sterkte en weer heb ik declaratie ingediend van de nieuwe glazen zijnde 495 euro ik had een kopie van de rekening opgestuurd die ze niet acepteerden ik moest de officieele nota sturen gedaan, met gevolg een vergoeding van 2 !!!!!!! euro als zijnde een volmaking van het bedrag wat hiervoor staat met de mededeling dat vanaf de datum van volmaking ik weer vijf jaar meost wachten tot ik weer recht zou hebben op een vergoeding. dus dat is als je het goed beschouwt een vergoeding in de zeven jaar daarbij heb ik gevraagd om de rekening welke mijn eigendom is te retourneren maar dat waren ze niet van plan want deze was ter voorkoming fraude ???????? graag een reactie uwerzijds met vriendelijke groeten tros radar pannellid .
C.M.Barens
1. U heeft zichzelf in de vingers gesneden door de polisvoorwaarden niet (goed) door te lezen.
2. De meeste ziekenfondsen vergoeden helemaal geen brilleglazen meer.
3. Vraag mij af waarom u vermeldt dat u een tros panellid bent; ik zie daar de meerwaarde niet van in.
Bij Hans Anders hebben ze mij verkeerde glazen aangemeten dus ik vind het beslist geen goede opticien.
Waarom gaat een verzekeraar met een bepaalde winkel in zee???
Waarom gaat een verzekeraar met een bepaalde winkel in zee???
Dat zit hem in de contracten waar ze prijsverlagingen afdwingen .Ook het zilveren Kruis doet dat .
Bij Hans Anders ,pearle en noem maar op zit vaak personeel die vaak niet ervaren is. Even een korte cursus en ze staan al in de winkel .
Ik vraag me af die het wel goed zien als je toch naar de oogarts moet.
Natuurlijk zijn de prijzen veel te hoog bij de gewone opticien maar de risico van ondeskundig personeel is wel veel kleiner .