LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vgz zorgverzekeraar

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
ronald van de baan

vgz zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door ronald van de baan »

iik vindt het belachelijk dat als een zorgverzekeraar een fout maakt en dat toegeeft ze je wel financieel de dupe laten worden

het volgende is het geval.
mijn vriendin is verplicht zich particulier te verzekeren . ze zat via haar ouders bij zilveren kruis achmea , maar die vonden wij te duur.

we hebben ons toen aangemeld bij vgz die had de juistte verzekering voor mijn vriendin voor een redelijke prijs.

in januari vgz aan de lijn gehad . ja hoor mevrouw komt allemaal in orde wij zegggen op tijd voor u op

blijkt nu dat ze dat vergeten zijn .

gevolg mijn vriendin moet bij zilveren kruis blijven

het kost haar nu 35 euro exra in de maand

ze worden ontzettend bedankt.

grytsje

Re: vgz zorgverzekeraar

Ongelezen bericht door grytsje »

Bij mij verloopt het ook niet geheel soepel met mijn zorgverzekeraar. Tot 1 januari 2005 was ik verzekerd bij CZ. Omdat de premie omhoog ging, vonden mijn partner en ik het een serieuze overweging om eens te gaan 'shoppen'. Alles wordt duurder..... Wij zagen dat Ander Zorg de helft goedkoper was en toch het zelfde aanbood: geen twijfel mogelijk.
Nu wil het zo zijn dat ik met de sneeuw uitgegleden ben en mijn bril op straat is gevallen: glazen kapot. De opticien heeft direct nieuwe glazen voor mij besteld, maar de levering is 14 dagen. Ik heb een afwijking van -11. Mijn schade heb ik ingediend bij Interpolis waar ik compleet verzekerd ben (inboedel, auto, vakantie, WA, enz....). Zij vergoeden de schade niet, omdat zij vinden dat de zorgverzekeraar dit hoort te doen. Bij Anderzorg heb ik het allergrootste pakket wat er is, zonder eigen risico. Zij vergoeden de schade ook niet. Heeft iemand een idee?

RS

Ongelezen bericht door RS »

Lees de voorwaarden eens door van AnderZorg.
Dan weet je meteen waarom je bril niet wordt vergoed.

GOEDKOOP IS DUS WEER EENS GOEDKOOP !

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

mijn vriendin is verplicht zich particulier te verzekeren .
Zit ze met haar inkomen dan boven de ziekenfonds grens???

Gesloten