LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WMO voor thuiszorg
WMO voor thuiszorg
In verband met val van de trap: Duizelig en gebroken oogkas plus een tijd buiten westen geweest. Hierbij is hulp nodig van thuiszorg. Volgens de gemeente heb je pas recht op thuiszorg als je meer dan 3 uur thuiszorg nodig hebt per week. Op internet kon ik niet vinden wat het minimaal aantal uur is. De gemeente vroeg hoeveel ik nu krijg en gaat er vanuit dat ik dat dan ook nodig ben. Ik heb nu particuliere hulp van 2 uur. Weet iemand hoe dat zit?
Re: WMO voor thuiszorg
Vraag ene gesprek aan bij de gemeente. Dan komt er iemand bij u thuis en kunt u samen beoordelen wat de beste oplossing is.
Iedere gemeente mag zelf bepalen hoe de WMO-regeling ingevuld wordt. Wat in uw gemeente geldt is voor u belangrijk, niet wat in de gemeente van een willekeurig forumlid geldt.tree3 schreef:In verband met val van de trap: Duizelig en gebroken oogkas plus een tijd buiten westen geweest. Hierbij is hulp nodig van thuiszorg. Volgens de gemeente heb je pas recht op thuiszorg als je meer dan 3 uur thuiszorg nodig hebt per week. Op internet kon ik niet vinden wat het minimaal aantal uur is. De gemeente vroeg hoeveel ik nu krijg en gaat er vanuit dat ik dat dan ook nodig ben. Ik heb nu particuliere hulp van 2 uur. Weet iemand hoe dat zit?
-
Iemand de start datum van dit topic gezien.
D'r worden momenteel vaak oude topics gekickt. Staan dan ineens in "nieuwe berichten", waardoor men gauw op het verkeerde been wordt gezet. Vaag.wilhelmima1 schreef:Iemand de start datum van dit topic gezien.
wilhelmima1 schreef:Iemand de start datum van dit topic gezien.
dan zal het wel opgelost zijn.