LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziekenhuis opname

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
charles wagemans

ziekenhuis opname

Ongelezen bericht door charles wagemans »

in november 2003 werd ik ziek had al dystrofie in linker voet en onderbeen, was op m,n werk en kreeg een steek uit de lies naar m,n onderrug, daarna kon ik bijna niet meer lopen van de pijn. de doktoren dachten dat het ook dystrofie was, maar in januari 2004 kon ik na lang praten doorgestuurd worden naar de pijnpoli in het rivierenland ziekenhuis te tiel Dr. waayer stelde meteen vast dat dit geen dystrofie was maar een zenuw die beklemd zat, opereren durfde ze niet, 40% kans op totale uitval, maar de pijn behandelingen deden ook niets meer, Dr,jong de neuroloog wou niet opereren en stuurde me door naar nijmegen het canisius zieknhuis, dat was in maart 2004, na de poli-behandeling en gesprek, werd ik meteen op de wachtlijst gezet voor operatie, ik heb 6 maanden moeten wachten voor de operatie, de zorg was daar goed en de operatie en de dystrofie is weg, (het waren 2 hernias (TH12 en L1). nu is mijn vraag moest de heer p.j.balkenende ook 6 maanden wachten, of is dat anders geregeld en kreeg hij voorrang (want hij is belangrijk), ik vind iedereen is belangrijk en daar mag niet in voorgetrokken worden.[/b][/i]

snap het niet

Re: ziekenhuis opname

Ongelezen bericht door snap het niet »

Wat heeft dystrofie in hemelsnaam met een hernia te maken??
Groetjes, een arts!!

Gesloten