L.S.
Jammer dat je door het slepen van de groene balk slecht de vergelijking hebt van een klein aantal zorgverzekeraars. Tros Radar zou hierin JUIST de keuzevrijheid in haar BLAZOEN MOETEN DRAGEN en gewoon alle verzekeraars opnemen in de prijsvergelijking. Voorbeeld: Ik heb alle groene vlakken (excl. tandartszorg en kraamzorg) naar 100 % gesleept en kreeg slechts een vergelijkingsmogelijkheid van 4 zorgverzekeraars. Jammer hoor. Dus deze site levert me ook geen vergelijkingsmateriaalvrijheid op.
Met vriendelijke groet,
Chris Ivens
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziektekostenhulp
Re: ziektekostenhulp
ik hoor meerdere mensen klagen bij mij uit de buurt dat agis er ook niet bij zit hoe kan dat dan?
Re: ziektekostenhulp
Tuurlijk zit Agis er wel bij... kwestie van beter kijken ( heb 'm er net zelf nog tussen gevonden ).
Beperk je echter je zoek-resultaten tot eisen die Agis niet kan leveren, dan lijkt het me logisch dat die er ook niet bij zit... Dit doe je dus zelf !!!
Zelfde geldt voor de opmerking van indowaktu....
Als je alles op 100% zet, zullen er een aantal zorgverzekeraars zijn die afhaken omdat ze dat pakket nu eenmaal NIET aanbieden.... dan staan ze er dus niet tussen. Opmerking slaat dus kant noch wal !
Beperk je echter je zoek-resultaten tot eisen die Agis niet kan leveren, dan lijkt het me logisch dat die er ook niet bij zit... Dit doe je dus zelf !!!
Zelfde geldt voor de opmerking van indowaktu....
Als je alles op 100% zet, zullen er een aantal zorgverzekeraars zijn die afhaken omdat ze dat pakket nu eenmaal NIET aanbieden.... dan staan ze er dus niet tussen. Opmerking slaat dus kant noch wal !