Het is weer januari!
Mijn man heeft via een collectieve verzekering een polis gekozen bij Zorg en zekerheid. Daar is hij telefonisch over geinformeerd.
Hij heeft aangegeven, dat de nieuwe polis alleen voor hem bedoeld was en ging ervan uit dat hij een offerte zou krijgen.
Toen hij alsmaar niets hoorde heeft hij besloten op 28 december zich alsnog in te laten schrijven bij deze verzekering.
Ik schrok me helemaal wezenloos, toen ik van mijn eigen (andere) zorgverzekeraar een brief kreeg met de dagtekening van 27 december, dat ik per 1 januari uitgeschreven zou worden!
Dit probeer ik sinds die tijd al recht te zetten, maar tot op heden zonder het gewenste resultaat. Na verschillende telefoontjes met deze verzekering bespeur ik de ene na de andere administratieve fout.
Vanmiddag kreeg ik namelijk te horen, terwijl ik een brief van uitschrijving heb met terugwerkende kracht, ik toch nog op de polis sta bij zorg en zekerheid.
Ons zoontje staat er ook op, maar dan wel vermeld als meisje!!!!
Wat is de zorg, die zorg en zekerheid ons kan bieden????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zorg over administratie zorg en zekerheid.
-
Walter van V
Re: zorg over administratie zorg en zekerheid.
In ieder geval kopzorgen...
Schrijf duidelijke brieven over de gang van zaken en uw eigen bedoelingen, AANGETEKEND!!
Zet ook in de brief dat als het niet netjes gecorrigeerd wordt u in overweging neemt een klacht in te dienen bij de NZA.
succes
Schrijf duidelijke brieven over de gang van zaken en uw eigen bedoelingen, AANGETEKEND!!
Zet ook in de brief dat als het niet netjes gecorrigeerd wordt u in overweging neemt een klacht in te dienen bij de NZA.
succes
Re: zorg over administratie zorg en zekerheid.
Bedankt voor je snelle reactie.
Brieven schrijven zal ik zeker blijven doen.
Kun je me ook vertellen, wat de nza is en waar ik die dan kan vinden?
Brieven schrijven zal ik zeker blijven doen.
Kun je me ook vertellen, wat de nza is en waar ik die dan kan vinden?