LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

in plaats van dit te kopen, zoek je gewoon andere opties, heb je last van je knieen ga elke dag 30 min wandelen, last van je schouders zit niet zoveel en ga op Aerobics, mensen zijn gewoon te lui en zoeken naar de makkelijkste oplossing. Als het echt fysieke problemen zijn moet je zelf er actie tegen nemen, zoals de meeste mensen denken dat als je ergens last van hebt gewoon er niet aan moet zitten, terwijl het omgekeerde het beste werkt. zoals mijn ouders die hadden pijn bij hun shouders ik had dan gewoon een 3 maanden cursus aerobics voor hun aangeschaft en rarara, na jaartje zitten ze elke ochtend aerobics te doen zonder dat ze last hebben van hun schouders, en hun conditie is nu gewoon toppie :lol: , er zijn zoveel betere opties dan magneetjes bebruiken. Laat je je eigen lichaam gebruiken als genezing en geen ander zooi, een menselijk lichaam kan herstellen alleen heeft het tijd nodig en daarbij kan je het versnellen door bijvoorbeeld je lichaam te trainen.

Lionda

Ongelezen bericht door Lionda »

Mensen die het willen geloven mogen in geloven, zijn zulke mensen rennen achteraf naar de dokter maar dan is het te laat want biostabiel heeft hen baat beloofd, als het tussen je oren zit help het je zeker , ik geloofd er niet in.

Ik ben blij dat Radar werk van heeft gemaakt.
Dat ding help voor geen meter.

...

Ongelezen bericht door ... »

Leuk voor jullie dat het werkt, maar ik ben er van overtuigd dat het om een placebo effect gaat. Als je er maar hard genoeg in gelooft, kan elk medicijn, kettinkje, enz. werken.

beckje

Ongelezen bericht door beckje »

t kan best zijn dat dat ding werkt, maar koop dan een magnetische armband, die werkenwaarschijnlijk net zo goed, en zijn een stuk goedkoper. 119 of 6 euro(bij kruidvat) en als hierboven al een keer vermeld is, radar heeft alleen maar het artikel bekeken zoals het is, en zoals het beschreven was , en daar zit al een wereld van verschil tussen, dus het lijkt me gewoon een eerlijk onderzoek, dat het werkt kan dus ook door alleen de magneet komen, en dat is niet wat er volgens de beschrijving in moet zitten. dus oplichting!!

VVZPlayer

Ongelezen bericht door VVZPlayer »

Het zit allemaal tussen je oren dat je je zo laat inpeperen door zo'n debiel tell sell reclame voor een hangertje van 40 euro 120 betalen
stelletje debielen

Gast

Het is wetenschappelijk bewezen dat een placebo een net zo goed effect kan hebben als een normaal medicijn, zolang de gebruiker
'weet' dat hetgeen hij/zij gebruikt ook echt helpt. Als die overtuiging er is, zal de geestelijke toestand verbeteren, wat weer invloed heeft op lichamelijke kwalen (psychosomatisch).
Het helpt dus voor de meeste mensen die erin geloven. Zolang jij erin gelooft en het helpt jou, waarom zou je het dan niet kopen?

mel

Ongelezen bericht door mel »

als dit nou ook betekend dat die reclames van de tv af gaan MOOI
dat gelul over zo'n nep kettingetje

mensen die er in geloven zijn niet goed
OF veelste goed gelovig

pleurt van je geloof en gooi weg

laalaa

Ongelezen bericht door laalaa »

ik wil niet beledigend over komen tov de mensen die baat hebben bij de biostabiel, maar het lijkt me toch meer dan duidelijk dat hier sprake is van een placebo effect. :?
omdat je er veel geld voor betaald hebt en omdat je graag WIL dat het werkt (duh), werkt het ook.

opzich niks mis mee..als iets helpt dan helpt het. alleen jammer dat je zoveel geld voor hebt moeten neerleggen voor een (naar mijn mening) lelijke hanger die niet eens werkt.

santanera is een duidelijk een oplichter. al zei mijn intuitie dat al toen ik zijn kop voor de eerste keer zag verschijnen in de tell sell reclame :lol:

dingding

Ongelezen bericht door dingding »

Als de mensen graag in de werking willen geloven laat ze dan.
Ondanks alle zogenaamde wetenschappelijke feiten gelooft 70% van de wereldbevolking ook nog steeds dat we op deze planeet gezet zijn door onze lieve Heer.
Daar word toch ook niet moeilijk over gedaan.
Ik ga er toch 1 kopen.

Gast

ik ben niet overtuigt door dit 'wetenschappelijk' onderzoek. Men zou moeten beginnen met onderzoeken of het inderdaad effect heeft op de gezondheid van mensen. Dit is (uiteraard) simpel te doen met een steekproef. Als dan blijkt dat het niet werkt, dan pas kan je er iets over zeggen. Ik denk ook dat het niet op iedereen invloed zal hebben, het zal waarschijnlijk per persoon verschillen (hetgeen erg logisch is aangezien iedereen anders is).

Ik vraag hierbij aan radar of een gedegen onderzoek of gewoon niets te publiceren. Dit soort onderzoeken kan zelfs een klein kind doen en ik wil gewoon weten, doet de biostabiel het of doet ie het niet!

Rien Bul Dai Sifu

Ongelezen bericht door Rien Bul Dai Sifu »

Ik heb de mijne nu bijna twee jaar. Mijn hoofdpijn is onverminderd, net als mijn concentratieproblemen en slapeloosheid.

Karasykatrice

Ongelezen bericht door Karasykatrice »

..jah, en ´t zit allemaal tussen de oortjes gheghe :wink:

Gast

ik zou zeggen koop een magneet bij de blokker, doe er een touwtje aan en hang hem om je nek.

als dat werkt voor je gezondheid, werkt de biostabiel ook.

alleen die is net ff wat duurder.
:roll:

Gast

Als ie echt zou werken zou ie wel in het ziekenfonds zitten, want een grotere besparing zou Hogervorst nooit kunnen behalen, want niemand hoeft meer naar de dokter :wink: :lol:

Tan

Ongelezen bericht door Tan »

Hallo radar!!

Eindelijk is de Biostabiel onderzocht.
Elke keer als ik de reclame bij tell sell zag kreeg ik meer twijfels.
Mijn mening over de Biostabiel:
Het hangertje werkt NIET.
Volgens mij gaat op de dag dat ze het kettinkje om doen, er een knop om in het hoofd.
Mensen willen dat het werkt, gaan erop letten,voelen zich beter, hebben een verwachting??
Volgens mij zorgen ze op deze manier zelf dat het werkt.
Op deze manier komen ze uit hun depressies, gaat de pijn weg.
Ik ben blij dat er mensen zijn die op deze manier hun knop hebben omgezet.
De positieve kant van het leven weer mogen zien.
Maar ik vind het nog mooier dat jullie het zelf hebben gedaan!!

_-Michael-_

Ongelezen bericht door _-Michael-_ »

Hallo

Ik zie dat er veel pessimisten zijn, maar niemand die een onderbouwing heeft dat een magneet geen effect heeft op het lichaam.
Ik heb zelf geen biostabil maar zie hier wel veel reacties van mensen die een gebrek hebben aan respect voor anderen. Misschien hebben deze mensen een pilletje nodig om wat positiever te worden .. dus geen placebo zoals ze zelf zeggen..

ALs ik zoveel pösitieve berichten lees van mensen die er eentje hebben wordt ik toch nieuwgierig, maar ik koop em niet..maar wil hem ook niet afkraken

Roel123

Ongelezen bericht door Roel123 »

Het zit gewoon tussen je oren.... Biodebiel

Mister T

Ongelezen bericht door Mister T »

Beste mensen,
Ik denk dat je jezelf een heleboel kan aanpraten. En als mensen denken dat het werkt en de klachten verdwijnen, dan is dat toch prima. En dat ze daar zo veel geld aan uit willen geven moeten ze zelf weten.

drR AaNn-DiEe MeNsUhH

Ongelezen bericht door drR AaNn-DiEe MeNsUhH »

:D ALLEREERST WILLIK EVEN KWIJT DAT ALLES MAAR DAN OOK ALLES WAT OP TELL SELL :? KOM ZOOI IS, NEP IS, EN VEEL TE DUIUR KORTOM TELL SELL DEUGD NIET EN ROMANO-SPRINGER JE HEBT TE VEEL FANTASIE NOU DAAAG GA HIER ME TIJD NIE AAN VERDOEN :!: :!: :!: :P

Loesje

Ongelezen bericht door Loesje »

Ik geloof absoluut in de kracht van geest. Wanneer er sprake kan zijn van een placebo effect betekend dit dat de menselijke psyche in staat is lichamelijke klachten weg te nemen, al dan niet met behulp van een of ander veel te duur (en bovendien lelijk) magnetisch hangertje....maar kunnen we dan niet ook concluderen dat die klachten er op dezelfde manier zijn gekomen? zit het dan niet al in beginsel tussen de oren?

Ach, het maakt eigenlijk niet zoveel uit. Er wordt niet beweerd dat de ketting ernstige lichamelijke aandoeningen doet verdwijnen toch? Als er nou zoveel mensen baat bij hebben, wie zijn wij dan om hen daarin dwars te liggen. Ik geloof dat een ieder die er dusdanig intrapt om zo'n ding daadwerkelijk aan te schaffen, er hard genoeg in gelooft om een gewenst effect teweeg te brengen en dat zal deze mensen een hoop onzinnige doktersbezoekjes, waarbij geen duidelijke oorzaak van de klachten wordt gevonden, besparen. (en misschien zelfs wel een verlaging van mijn ziektekostenpremie teweeg brengen :wink: )

Een vriendelijker prijsje zou misschien een idee zijn....dan hoeft men zich er geen buil aan te vallen!

Gesloten