Code: Selecteer alles
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Code: Selecteer alles
100% gratis is een verkeerde uitspraak. De kosten worden voor die kinderen betaald uit de basis verzekering,de tandarts krijgt heus zijn geld wel is geen filantropische instelling.Veelal decladeert de tandarts rechtstreeks in het geval van kinderen dus zie je inderdaad geen rekening.Intakegesprek??? Nooit van gehoord. Heb 2 kids en altijd 100% gratis. De jongste gaat pas sinds een jaar echt op de stoel want is pas 4 maar nooit een cent voor hoeven betalen.
Als je niet betaald wordt het bedrag alleen maar een aantal malen hoger,je kunt deze rekening gewoon naar je verzekering sturen die je dan het geld terug stort.Nu kreeg ik vandaag een rekening van 39,25 voor intake gesprek van 1 van mijn zoontjes. Die man heeft niet eens in hun mondje gekeken!!!! Ik vind dit echt de grootste onzin en ben ook niet van plan dit te gaan betalen maar sta ik hiermee in mijn recht?[
vroem schreef:Lastige .... Ik begrijp dat het een tweeling betreft, waarvoor 1 intakeconsult berekend is. 2 zou mogen.... Aan de andere kant vind ik 22 maanden erg jong, hijzelf ook aangezien er nog niet in de mond gekeken is. Maar dat zou dus zorgen voor uitstel, niet voor afstel van de kosten voor eerste consult. Voordeel is dat ze nu dus, 2 voor de prijs van 1 , wel al helemaal in het systeem staan ( en dat is ook bij een tweeling wel gewoon 2x zoveel werk als voor 1)
Je bedoelde met mee op controle, met jou mee, zoals ik schreef? Nou, dat zou ik zeker niet betalen en je verzekering erover bellen of schrijven. Is die man/vrouw helemaal van de boor gerold?linnepinneke schreef:Afgelopen maandag zijn mijn 2 zoontjes van 22 maanden mee op controle geweest naar de tandarts. Volgens hem was dat verstandig want op deze manier konden ze eraan wennen dat naar de tandarts gaan erbij hoort. Prima, kan ik inkomen. Nu kreeg ik vandaag een rekening van 39,25 voor intake gesprek van 1 van mijn zoontjes. Die man heeft niet eens in hun mondje gekeken!!!! Ik vind dit echt de grootste onzin en ben ook niet van plan dit te gaan betalen maar sta ik hiermee in mijn recht?Code: Selecteer alles
Ja, zo lees ik het ook, en dat is dan wel het toppunt.tenormin schreef:Je bedoelde met mee op controle, met jou mee, zoals ik schreef? Nou, dat zou ik zeker niet betalen en je verzekering erover bellen of schrijven. Is die man/vrouw helemaal van de boor gerold?linnepinneke schreef:Afgelopen maandag zijn mijn 2 zoontjes van 22 maanden mee op controle geweest naar de tandarts. Volgens hem was dat verstandig want op deze manier konden ze eraan wennen dat naar de tandarts gaan erbij hoort. Prima, kan ik inkomen. Nu kreeg ik vandaag een rekening van 39,25 voor intake gesprek van 1 van mijn zoontjes. Die man heeft niet eens in hun mondje gekeken!!!! Ik vind dit echt de grootste onzin en ben ook niet van plan dit te gaan betalen maar sta ik hiermee in mijn recht?Code: Selecteer alles
Kom op zeg, kinderen gaan met mams naar de tandarts, is niet eens in de mond gekeken maar wel moeten betalen om in de behandelkamer te mogen zitten.vroem schreef:Lastige .... Ik begrijp dat het een tweeling betreft, waarvoor 1 intakeconsult berekend is. 2 zou mogen.... Aan de andere kant vind ik 22 maanden erg jong, hijzelf ook aangezien er nog niet in de mond gekeken is. Maar dat zou dus zorgen voor uitstel, niet voor afstel van de kosten voor eerste consult. Voordeel is dat ze nu dus, 2 voor de prijs van 1 , wel al helemaal in het systeem staan ( en dat is ook bij een tweeling wel gewoon 2x zoveel werk als voor 1)
Graaicultuur dus.linnepinneke schreef:Ze gingen idd mee toen mijn man en ik zelf op controle moesten. We hebben het alleen over de jongens gehad over de zwangerschap en hoe leuk een tweeling is, hij heeft er zelf ook 1. Dat was het eigenlijk dus was reuze verbaasd dat ik ineens een rekening kreeg.
Neen, geen ander beeld staat in de OP zo.vroem schreef:Ander beeld door gewijzigde / verduidelijkte voorstelling van zaken door TS...dit is inderdaad graaien....zou hem er ook zeker op aanspreken.
Afgelopen maandag zijn mijn 2 zoontjes van 22 maanden mee op controle geweest naar de tandarts.
Wat je vraagt, maakt mij niets uit, als het jouw niet bevalt, verval je steeds in dit soort uitspraken.Maar om daar een conclusie aan te verbinden moet je wel weten waar je het ver hebt, jij weet dat duidelijk niet, niet erg maar onthoud je dan van commentaar, heb ik je al eerder gevraagd.