We hadden een huisje gereserveerd op een camping. Erg leuk, dachten we. Vandaag een brief gekregen: de camping is overgenomen en wegens herstructurering is onze reservering afgezegd...!!!
Kregen wat folders van andere campings en een aanbod van 10% korting als we daar iets boeken. Ten eerste liggen die prijzen veel hoger dus met die korting zijn we nog duurder uit. Ik vind het allemaal belachelijk en baal vreselijk. Moet nu dus nog iets zien te vinden in het hoogseizoen. Kan dit nou zomaar? Er staat niet eens een exuses in de brief, het is gewoon een mededeling. Wie weet of we hier wat mee kunnen en wat we er mee kunnen?
Simone
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afzegging door camping
Re: afzegging door camping
Ik denk dat het er aan ligt op welke manier het overgenomen is. Als de nieuwe eigenaar het overneemt zonder verplichtingen, dan is het zijn of haar recht om alle reserveringen af te zeggen zonder opgaaf van reden.
Kun je daar niet naar informeren ergens? Of bel de nieuwe eigenaar op en leg de situatie uit, dan kunnen ze misschien nog iets regelen. Krijg je wel je geld terug?
Kun je daar niet naar informeren ergens? Of bel de nieuwe eigenaar op en leg de situatie uit, dan kunnen ze misschien nog iets regelen. Krijg je wel je geld terug?
Ons is het ook overkomen. Uit de tekst maak ik op dat het om dezelfde camping gaat in Noord-Holland. Wij hadden echter voor 1 nacht twee trekkerhutten gereserveerd. Echter wij hebben het probleem dat we ookdaadwerkelijk in de omgeving van Schoorl moeten overnachten omdat we op fietsvakantie zijn. De nacht ervoor overnachten we nl. in Spaarnwoude, de nacht erna in Hippolytushoef. Dit is allemaal al geboekt. We fietsen met 4 jonge kinderen dus erg ver uitwijken is niet mogelijk. We hebben wel contact opgenomen met de nieuwe eigenaar, maar die geeft ons alleen adressen waar we zelf achteraan moeten bellen. Inmiddels heb ik een aangetekende brief ontvangen met mogelijkheden. Maar achter die campings staat al dat zij geen mogelijkheden hebben voor 1 nacht. Zelf hebben we inmiddels wel een aangetekende brief gestuurd dat zij de overeenkomst die we hadden na moeten komen en evt. kosten op hen gaan verhalen. Wie komt met oplossing of verder juridisch advies.
-
Ga via de site NIVON naar het telefoonnummer Bergen aan Zeehuis.
Is inderdaad een Natuurvriendenhuis maar ik maak mij sterk dat zij u wel uit de brand willen helpen.
Bovendien is de route Wijk aan Zee - Bergen aan Zee erg mooi.
Is inderdaad een Natuurvriendenhuis maar ik maak mij sterk dat zij u wel uit de brand willen helpen.
Bovendien is de route Wijk aan Zee - Bergen aan Zee erg mooi.