LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] annuleren roompot (zeebad)
-
annuleren roompot (zeebad)
Wij gaan al jaren naar de roompot camping zeebad in breskens.Iedere keer als wij er staan boek ik alweer voor het volgende jaar dus had ik nu ook gedaan.Had er bij gevraagd tot wanneer ik kosteloos kon annuleren aangezien we niet zeker wisten of we wel wilde gaan.Mij is toen verteld dat dat kon tot dat je de 10% (die je in okt moet betalen)betaald had.Ik kan dus online naar mijn rekening kijken via mijnroompot.nl staat daar ineens op dat ik 40% voor 2 september had moeten betalen en er stond dus een aanmaning bij en die moest ik weer voor 8 september betalen.De andere helft in mei.Normaal gesproken moet je 10% in okt betalen 40% in maart en de rest 6 weken voor aankomst.Bij mijn ouders staat dat ook op de acceptgiroIk een mail gestuurd dat ik graag wilde annuleren Dat kon maar dan brachten ze wel 35,- annuleringskosten.Ik weer een mail terug gestuurd om te zeggen dat ik het daar niet mee eens ben omdat ze tegen mij gezegd hadden dat dat kon tot 15 okt kosteloos.Krijg ik een mail terug dat de datum vervroegd is en dat ik voor 1 sept gratis had kunnen annuleren en de datum van betaling was ook vervroegd.Ze hebben alleen niemand ervan op de hoogte gebracht.Bden ik nu wel verplicht om dit te betalen?
Re: annuleren roompot (zeebad)
Als U kunt bewijzen door oude brochure dat de voorwaarden aangepast zijn en U in de periode van oude voorwaarde boekte zijn die geldig.
Dus heeft U oude folders van tijdens het boeken?
Anders word het bewijs erg moeilijk want U boekte volgens de regels die op die datum geldig waren.
Dus heeft U oude folders van tijdens het boeken?
Anders word het bewijs erg moeilijk want U boekte volgens de regels die op die datum geldig waren.