LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Annulering door Corendon/Europarcs, wat zijn je rechten?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 jul 2020 20:32
Annulering door Corendon/Europarcs, wat zijn je rechten?
In november 2019 hebben wij via een reisbureau een vliegvakantie naar Turkije geboekt met Corendon. Door alle gedoe rondom Covid-19 gelukkig in mei besloten deze vakantie om te boeken naar Europarcs Kaatsheuvel. Bevestiging van reservering ontvangen via ons reisbureau, afgelopen week ook voucher voor accommodatie. Echter hebben we zojuist via e-mail van ons reisbureau vernomen dat onze reservering niet is doorgekomen in de systemen van Europarcs. Het blijkt nu dus dat we een week van te voren dus geen vakantie hebben. Hebben wij hier als klant bepaalde rechten? Reisbureau moet nu ook contact opnemen met Corendon om ons geld terug te krijgen.
Re: Annulering door Corendon/Europarcs, wat zijn je rechten?
Of het mis is gegaan bij het reisbureau, tussen het reisbureau en Europarcs of bij Europarcs zelf, valt nauwelijks te achterhalen. Geld terug lijkt mij het meest realistische scenario.
Re: Annulering door Corendon/Europarcs, wat zijn je rechten?
Je kan als nog snel een vergelijkbare reis boeken en het verschil verhalen op het reisbureau. Alternatief is geldterug en een vergoeding voor de opgenomen vrije dagen.