LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belvilla
-
Belvilla
Ik heb al wat berichten gelezen op de service a Belvilla. Het klopt, wel betalen maar geen service. In februari 2012 waren mijn ouders 50 jaar getrouwd. Ik heb via Belvilla een 12 persoonshuis geboekt in België, Malmedy. Het weekend was in één woord perfect. Maar toen kwam het......
Mijn ouders hebben € 600,00 borg betaald. Dit zou terugbetaald worden, zo'n twee weken na het weekend, met aftrek van de nodige kosten. Logisch, geen probeem. Binnen een maand hebben mijn ouders € 223. 18 terugbetaald gekregen in plaats van de afgesproken € 323,18. Ik heb hierover gemaild, gemaild, gemaild, gemaild enz. enz. maar telkens hetzelfde bericht. Het zou worden uitgezocht. Nu een half jaar later hebben mijn ouders nog steeds recht op € 100,00. Maar betalen ho maar, zelf mijn mailtjes via het contactformulier worden niet meer beantwoord.
BELVILLA - ECHT NOOIT MEER.
Mijn ouders hebben € 600,00 borg betaald. Dit zou terugbetaald worden, zo'n twee weken na het weekend, met aftrek van de nodige kosten. Logisch, geen probeem. Binnen een maand hebben mijn ouders € 223. 18 terugbetaald gekregen in plaats van de afgesproken € 323,18. Ik heb hierover gemaild, gemaild, gemaild, gemaild enz. enz. maar telkens hetzelfde bericht. Het zou worden uitgezocht. Nu een half jaar later hebben mijn ouders nog steeds recht op € 100,00. Maar betalen ho maar, zelf mijn mailtjes via het contactformulier worden niet meer beantwoord.
Re: Belvilla
Belvilla heeft nooit inhoudelijk gereageerd ? Dat komt mij onwaarschijnlijk over.
als je recht hebt op je geld begrijp ik natuurlijk dat je dat moet krijgen. Maar ik vraag me wel even af wat jullie dan allemaal stuk gemaakt hebben als je voor bijna 300 euro aan borg moet inleveren.
Isabel
Isabel
-
- Contacteer:
Beste Petra,petravanderwesten schreef:Ik heb al wat berichten gelezen op de service a Belvilla. Het klopt, wel betalen maar geen service. In februari 2012 waren mijn ouders 50 jaar getrouwd. Ik heb via Belvilla een 12 persoonshuis geboekt in België, Malmedy. Het weekend was in één woord perfect. Maar toen kwam het......
Ik vind het uiterst vervelend dat het mis is gelopen met de terugbetaling van de borg. Uiteraard weet ik niet de details van uw boeking, maar normaliter ontvangt u gewoon de volledige borg terug (met aftrek van nodige kosten voor verbruik en/of schade zoals afgesproken). Zou u mij uw huurovereenkomstnummer kunnen sturen? Dit kan ook naar [email protected] als u dat fijner vindt. Ik ga dan direct de details bekijken en overleggen met mijn collega's van de serviceafdeling.
U hoort van mij zodra ik meer weet.
Nogmaals mijn oprechte excuses!
Met vriendelijke groet,
Suzanne Janssen
Belvilla Vakantiehuizen
-
Er is niets stuk gegaan. De kosten voor gas, water, electra, schoonmaak zouden in mindering worden gebracht. Hiervan waren wij op de hoogte. Vandaar dat er bijna € 280,00 in mindering is gebracht. Hierover zijn de verhuurder en wij het eens geworden.
mijn excuses, ik nam aan dat borg alleen borg was en dat je dus voor bijna 300 dingen stuk had gemaakt.
Isabel
Isabel
-
- Contacteer:
Beste Petra,petravanderwesten schreef:Er is niets stuk gegaan. De kosten voor gas, water, electra, schoonmaak zouden in mindering worden gebracht. Hiervan waren wij op de hoogte. Vandaar dat er bijna € 280,00 in mindering is gebracht. Hierover zijn de verhuurder en wij het eens geworden.
Deze situatie is erg vervelend en is in mijn ogen een samenloop van omstandigheden. Ik heb uw e-mail gisteren direct gelezen en doorgestuurd naar onze serviceafdeling met het verzoek om opheldering. Kort samengevat heeft de huiseigenaar in eerste instantie aan u te weinig geld overgemaakt. Zij heeft ons een tijd geleden toegezegd u het resterende bedrag over te maken, hier zijn wij dan ook van uit gegaan.
Ondertussen heeft mijn collega u via de gebruikelijke manier een officieel bericht gestuurd. Wij achten de kans groot dat de huiseigenaar haar belofte niet is nagekomen en u nog steeds niets heeft ontvangen, maar hier wisten wij tot deze klacht niets van af. Wij maken het resterende bedrag zelf aan u over, waarna wij dit bedrag gaan crediteren bij de huiseigenaar.
Hopende u naar tevredenheid geholpen te hebben en in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in een van onze vakantiehuizen. Nogmaals mijn excuses voor deze vervelende situatie!
Met vriendelijke groet,
Suzanne Janssen
Belvilla Vakantiehuizen
-
Hallo Suzanne,
Eindelijk iemand die actie heeft ondernomen. Ik heb inmiddels begrepen dat ook het resterend bedrag is overgemaakt aan mijn ouders. Heel erg bedankt voor de snelle afhandeling en ik hoop dat jullie het bedrag terug krijgen van mevrouw Vrancken.
Goede service en nogmaals bedankt namens mijn ouders.
Petra
Eindelijk iemand die actie heeft ondernomen. Ik heb inmiddels begrepen dat ook het resterend bedrag is overgemaakt aan mijn ouders. Heel erg bedankt voor de snelle afhandeling en ik hoop dat jullie het bedrag terug krijgen van mevrouw Vrancken.
Goede service en nogmaals bedankt namens mijn ouders.
Petra
Mooi dat dit is opgelost.