LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bezoek duinrell 1 juli
Re: bezoek duinrell 1 juli
sorry emmy75, is het nu al 2012 Tja, de tijd vliegt.
tenormin, zet de kwartjes automaat eens aan en doe de goede valuta er eens in. Die belgische franken blijven weer hangen.tenormin schreef:sorry emmy75, is het nu al 2012 Tja, de tijd vliegt.
Gelukt ??
Uitleg:
Als iemand zegt dat is zoooo 2011 (vorig jaar dus, of vorige eeuw o.i.d.) bedoelen ze dat het passé, achterhaald, voltooid verleden tijd, niet meer van deze tijd e.d. is.
emmy75, ik ga jou nu maar aanmelden voor off topic hoor, anders krijg ik op mijn mieter . Nee hoor, maar we moeten nu wel kappen anders....juist.
-
Wij zijn er in de kerstvakantie geweest een midweek via Travelbird. Het is ons super goed bevallen. Het enige minpuntje was dat we 1,5 uur moesten wachten bij de receptie voor onze sleutel. Maar dat hadden we al ingecalculeerd en je hebt vakantie dus rustig aan. De kinderen vermaakte zich wel. Het park was gesloten maar in de vakantie hadden ze iedere dag 5 attracties geopend, het indoor speelparadijs was open en onbeperkt zwemmen in het tikibad. Ik vind dat mensen tegenwoordig al erg snel gaan klagen als het niet loopt zoals ze verwachten. Wat ons betreft niks mis met Duinrell !
-
- Contacteer:
Die stenen - 50/70 cm hoog - zijn stiekum niet de parkeerafscheiding?
Dus mensen proberen dom te rijden, raken een steen, en dan is het park fout?
Ik ben geen Duinrell fan - maar da`s een beetje zot.
Dus mensen proberen dom te rijden, raken een steen, en dan is het park fout?
Ik ben geen Duinrell fan - maar da`s een beetje zot.