LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bezoek duinrell 1 juli

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
inekevanvliet

bezoek duinrell 1 juli

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

na bezoeken vroeger met me kinderen nu na 20 jr met me kleinkinderen
wat me heel erg tegen is gevallen om half 11 in de rij bij de kassa [2 open]ander half uur wachten en ja hoor 12.15 kwamen er 2 meisjes en de hekken gingen open en je kon met je tickets niet binnen we zeiden had je dit niet 2 uur eerder kunnen doen grote mond we zijn er nu toch wat zijn de mensen weer allemaal vriendelijk ik zei ja vind je dat gek met zeurende kinderen in een rij staan wachten,
het park vond ik zeer onverzorgd er uit zien geen bloem te bekenen en allemaal rotzooi,papier en plastic bakjes,toen poffertjes eten 1 portie 7,50 dit is echt absurd dat is ouderwets haast 17 gulden
de man die stond te bakken onbeschoft mijn kleinzoon pakte het randje vast om te kijken hoe die bakte zeg ie jongeman dit is geen klimrek weg daar
daar zakt je broek van af werkelijk wat een onbeschoft personeel heeft u in dienst.hotdogs zo`n minuscul klein klef broodje met een knakworstje en dat voor 3 euro
honden in het park werkelijk jakkes zitten overal te poepen, ook geen ene show terwijl er op de website staat div shows van maart tm 2 november alles was dicht. hiervoor een entree vragen van haast 20 euro voor 5 personen 100 euro werkelijk diep triest.dan wil je in een atraktie om half 5 hangt er een bord gesloetn vraag je waarom gaat het park nog dicht om 5 uur ook alle paren in nl sluiten 18;00 of later
dan het weggaan uit het park op de grasvelden overal kwamen autos vandaan uit de zijlanen mensen knalden met hun autos met vooruit of achteruit tegen de grote stenen van 50 tm 70 cm hoog die her en der op de gasvelden geplaatst zijn na anderhalf uur in de file te hebben gestaan over de camping en dwars door waar de bungalows staan eindelijk bij de uitgang je zal toch een huisje huren van denk 4 of 500 euro per week en de hele dag die rij autos voorbij zien komen
voor mij nooit meer duinrell wat een ongeorganiseerde lockatiel

Emmy75

Re: bezoek duinrell 1 juli

Ongelezen bericht door Emmy75 »

inekevanvliet schreef:na bezoeken vroeger met me kinderen nu na 20 jr met me kleinkinderen
wat me heel erg tegen is gevallen om half 11 in de rij bij de kassa [2 open]ander half uur wachten en ja hoor 12.15 kwamen er 2 meisjes en de hekken gingen open en je kon met je tickets niet binnen we zeiden had je dit niet 2 uur eerder kunnen doen grote mond we zijn er nu toch wat zijn de mensen weer allemaal vriendelijk ik zei ja vind je dat gek met zeurende kinderen in een rij staan wachten,
het park vond ik zeer onverzorgd er uit zien geen bloem te bekenen en allemaal rotzooi,papier en plastic bakjes,toen poffertjes eten 1 portie 7,50 dit is echt absurd dat is ouderwets haast 17 gulden
de man die stond te bakken onbeschoft mijn kleinzoon pakte het randje vast om te kijken hoe die bakte zeg ie jongeman dit is geen klimrek weg daar
daar zakt je broek van af werkelijk wat een onbeschoft personeel heeft u in dienst.hotdogs zo`n minuscul klein klef broodje met een knakworstje en dat voor 3 euro
honden in het park werkelijk jakkes zitten overal te poepen, ook geen ene show terwijl er op de website staat div shows van maart tm 2 november alles was dicht. hiervoor een entree vragen van haast 20 euro voor 5 personen 100 euro werkelijk diep triest.dan wil je in een atraktie om half 5 hangt er een bord gesloetn vraag je waarom gaat het park nog dicht om 5 uur ook alle paren in nl sluiten 18;00 of later
dan het weggaan uit het park op de grasvelden overal kwamen autos vandaan uit de zijlanen mensen knalden met hun autos met vooruit of achteruit tegen de grote stenen van 50 tm 70 cm hoog die her en der op de gasvelden geplaatst zijn na anderhalf uur in de file te hebben gestaan over de camping en dwars door waar de bungalows staan eindelijk bij de uitgang je zal toch een huisje huren van denk 4 of 500 euro per week en de hele dag die rij autos voorbij zien komen
Een aantal van deze klachten vind ik persoonlijk niet aan het attractiepark te wijten. Zeurende (bij de kassa) en klimmende kinderen heeft ook deels met de opvoeding te maken. Waarom is het normaal dat een kind ergens op moet gaan klimmen dat er niet voor bedoeld is ? Als het kind valt en zich bezeerd, heeft het park het zeker ook gedaan ? U staat er nota bene zelf bij. U zou moeten aangeven dat het geen klimrek is.

Kaartjes voor Duinrell kunt u ook op andere plaatsen kopen en zelfs online. Meestal kan men dan de rij bij de kassa omzeilen en sneller het park in voorkomt weer een hoop gezeur van de kinderen.

De openingstijden zijn op de website te vinden. Deze week is het park nog om 17 uur dicht en vanaf volgende week een uur langer. Kwestie van voorbereiding van de bezoeker zelf.

Waarom knallen mensen op de weg naar huis ineens allemaal op die stenen en op de weg ernaartoe niet ? Snel naar huis willen en niet opletten ?

Uw andere klachten lijken mij wat dat betreft wel legitiem, maar ik heb het natuurlijk niet zelf kunnen zien.

En nee ik werk niet bij het park. Ik vond het park 20 jaar geleden al niet veel bijzonders en ging 10 x liever naar de Efteling.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik moet zeggen dat emmy het goed omschreven heeft.

en ja de kosten van de consumpties,zoals de poffertjes en hotdogs,dat is van deze tijd,
ze vragen overal in elk park,in bioscoop etc nu eenmaal deze prijzen dat is heel normaal,
wilt u dat niet,neem dan voortaan zelf broodjes mee en drinken...
een ijsje betaal je al snel 4 euro voor in een park...

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Sluit me aan bij emmy75 en rozemarijntje. Inderdaad vanaf 8 juli tot 18.00u geopend. Tiki Bad is echter wel geopend tot 22.00u, maar moet je apart voor betalen. Kan alleen nergens vinden of je zelf meegebrachte eten en drinken mag meenemen bij Duinrell, bij veel attracties mag het niet, maar dat je veel geld kwijt bent voor een dagje uit is overal bekend. Wat dat betreft zijn de 8-daagse aanbiedingen "all in" per vliegtuig soms goedkoper (de bijkomende kosten dan niet meegeteld bij de lokkertjes!). Is natuurlijk niet van toepassing voor onderwerp, maar als vergelijking bedoeld.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Tja........als je met je auto tegen een steen van 50/70 cm rijdt........................misschien tijd voor een opticien.

Verder ben ik het met Emmy eens, vond er vroeger ook niet veel aan (mijn tante huurde daar vaak een caravan) en met mijn kids ben ik daar nooit geweest en ga ik ook niet. Wij gaan ook liever naar de Efteling.

De prijzen zijn in alle parken zo achterlijk hoog voor consumpties. Beter neem je zelf kleine dingen zoals snoep en of een zak chips mee.

Josephien12

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Ik ben het wat minder met Emmy eens.
Emmy75 schreef:[. Zeurende (bij de kassa) en klimmende kinderen heeft ook deels met de opvoeding te maken.
De kinderen die een dagje uit zijn naar een pretpark willen natuurlijk zo snel mogelijk naar binnen. Dat een kind ongeduldig wordt als ie heel lang in de rij voor het park moet wachten is heel normaal. Beetje kort door de bocht om dit aan de opvoeding toe te schrijven.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik koop kaartjes altijd van tevoren, online of bij AH. Scheelt echt wachten bij de entree, vooral in de zomervakantie als er veel toeristen zijn.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Josephien12 schreef:Ik ben het wat minder met Emmy eens.
Emmy75 schreef:[. Zeurende (bij de kassa) en klimmende kinderen heeft ook deels met de opvoeding te maken.
De kinderen die een dagje uit zijn naar een pretpark willen natuurlijk zo snel mogelijk naar binnen. Dat een kind ongeduldig wordt als ie heel lang in de rij voor het park moet wachten is heel normaal. Beetje kort door de bocht om dit aan de opvoeding toe te schrijven.
Ik ben het volkomen met emmy75 eens, als je een kind normaal opvoedt dan is er niks aan de hand. Het lijkt tegenwoordig wel of de kinderen in het kader van de opvoeding alles mogen. Ik kan me gigantisch ergeren als kinderen toonbanken en andere niet als klimrek bedoelde zaken als klimrek gebruiken. En soms zijn bepaalde persoonlijke zaken niet veilig voor graaiende kinderen. Gebeurt er dan iets wardoor het kind zich bezeert is de eigenaar vaak de gebeten hond.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

inekevanvliet schreef:na bezoeken vroeger met me kinderen nu na 20 jr met me kleinkinderen
wat me heel erg tegen is gevallen om half 11 in de rij bij de kassa [2 open]ander half uur wachten en ja hoor 12.15 kwamen er 2 meisjes en de hekken gingen open en je kon met je tickets niet binnen we zeiden had je dit niet 2 uur eerder kunnen doen grote mond we zijn er nu toch wat zijn de mensen weer allemaal vriendelijk ik zei ja vind je dat gek met zeurende kinderen in een rij staan wachtenZeurende kinderen !? Je weet vantevoren dat je vaak moet wachten als je geen kaartje ergens anders of online hebt gekocht, dat kinderen zeuren ligt aan de (groot)ouders zelf.
In guldens kun je allang niet meer omrekenen dan val je om als je ziet wat nu een brood bij de bakker kost. 7,50 is vrij normaal voor een portie poffertjes in een attractie-park
Dat u het onbeschoft vind dat die man die stond te bakken er wat van zei dat zegt meer over u zelf dan over de bakkende man.
3 euro voor een hotdog is ook een normale prijs, u bent schijnbaar al heel lang niet meer in een attractie-park geweest.

honden in het park werkelijk jakkes zitten overal te poepen, ook geen ene show terwijl er op de website staat div shows van maart tm 2 november alles was dicht. hiervoor een entree vragen van haast 20 euro voor 5 personen 100 euro werkelijk diep triest Daar is de prijs dan ook na want 20 euro entree voor een attractie-park is niet veel. .dan wil je in een atraktie om half 5 hangt er een bord gesloetn vraag je waarom gaat het park nog dicht om 5 uur ook alle paren in nl sluiten 18;00 of later
dan het weggaan uit het park op de grasvelden overal kwamen autos vandaan uit de zijlanen mensen knalden met hun autos met vooruit of achteruit tegen de grote stenen van 50 tm 70 cm hoog die her en der op de gasvelden geplaatst zijn Hadden die mensen hun bril vergeten dat die zulke grote stenen niet gezien hebben ? bijna anderhalf uur in de file te hebben gestaan over de camping en dwars door waar de bungalows staan eindelijk bij de uitgang je zal toch een huisje huren van denk 4 of 500 euro per week en de hele dag die rij autos voorbij zien komen
Prima toch, dan ga je de volgende keer maar ergens anders heen, maar daar is de entree duurder en ook het eten is daar niet goedkoop. Tip: ga met kleinde kinderen naar Kernwasser Wunderland daar betaal je een entree prijs maar dat zit drinken en frites onbeperkt bij in.

inekevanvliet

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

mozes mina zeg wat een stompzinnige antwoorden

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

inekevanvliet schreef:mozes mina zeg wat een stompzinnige antwoorden
Leg dat eens uit aub !

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ts verwacht dat wij mee gaan in de zieligheid. Ik ben vaak in Duinrell geweest en kan niet anders zeggen mooi park, geen slechte ervaring gehad. En prijzen van eten tja dat is normaal tegenwoordig. Omrekenen naar gulden heeft ook echt geen zin meer. In ieder park betaalt je zoveel voor een hotdog,had je zelf wat mee moeten nemen!

tenormin

inekevanvliet, je omschrijft toch echt zelf de "problemen" die je met de kleinkinderen had, klaagt steen en been, zelfs over zaken waar je als ouder, in dit geval als oma, zelf behoorlijk in gebreke blijft, b.v. met de poffertjes bakker. Toch geen wonder dat die man commentaar geeft. Het is één elegie van ellende en je wilt dat we met je meehuilen omdat het allemaal te duur was. Jengelende kinderen zijn nu eenmaal geen pretje (geen zorgen: heb kinderen en kleinkinderen). En wat kan jou het schelen dat mensen daar een huisje, tentje huren voor 4 of 500 ballen per week. Wat doet het er toe. Zelfs ik kan overal op de site zien wat je van te voren kunt doen (is al aangegeven door emmy75) had je dat wachten ook niet gehad.

tenormin

pareltje31, dat vroeg ik me af: eten meenemen, ik kan niet vinden of dat wel of niet mag. Sommige parken wel, andere niet.

Emmy75

inekevanvliet schreef:mozes mina zeg wat een stompzinnige antwoorden
En dat verklaart het zeuren van de kinderen. :mrgreen:

Emmy75

Josephien12 schreef:Ik ben het wat minder met Emmy eens.
Ik schreef overigens zeuren en klimmen ( waar het niet hoort ). Thuis mogen kinderen ook niet zomaar op alle meubilair klimmen, waarom zouden ze wel op andermans spullen mogen klimmen ?

Ik begrijp best dat kinderen zo snel als mogelijk naar binnen willen. Maar toch blijf ik vinden dat een stukje geduld leren hebben ook bij de opvoeding hoort. Ook bij een leuk dagje uit kunnen kinderen zich best leren gedragen.

Tegenwoordig lijkt het er meer op dat sommige kinderen het "ik wil wat ik wil en ik wil het NU" vooral luidkeels moeten ventileren. Ik vraag me af hoe dat bij een dagje Efteling (bv) in het hoogseizoen moet bij de wachttijden van alle attracties en de borden vanaf hier nog 45 / 60 / 90 minuten enz als het bij de kassa al misgaat. Wordt dat dan de hele dag zeuren en zeveren ?? Gezellig een dagje uit.

Vroeger was er geen andere keus behalve een kaartje aan de kassa kopen en was lang in de rij staan in het drukke seizoen standaard. Dit kan nu op allerlei mogelijke manieren voorkomen (beperkt) worden als zo'n uitje een beetje wordt voorbereid.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:mrgreen: :lol:

Efteling is geloof ik rond de 30 euro!!
En een poffertje daar,nou trek die knip maar open...

Tip ga een keer naar euro Disney,is mooi,schoon,lief voor kids,maar ze moeten wel wachten!!! Voor attractie..
En neem vooral euro's mee,nou als het dan nog niet goed is...dan ben je echt een zeurpiet,schoner,kindvriendelijker park is er niet,maar ja....wel ff rijden...maar dan heb je ook wat...oh ja bakje koffie is wel 5 euro..oftewel,11 gulden :!: lekker hoor...enne hotdogs heb je er ook,maar die zijn helemaal duur...maar lekkkkkkeeer ,serieus :lol: :lol: en groot..

Vind het ook kids wordt niet meer geleerd bij sommige ouders netjes geduldig te wachten,moet overal aan zitten,op klimmen ,slopen!!! En gillen..en als er wat gezegd wordt...dan zijn wij gek...
Heeft toch echt wel met opvoeden te maken,netjes en rustig wachten,hoef ook geen schoothondje te zijn,maar wel rustig...

Emmy75

tenormin schreef:pareltje31, dat vroeg ik me af: eten meenemen, ik kan niet vinden of dat wel of niet mag. Sommige parken wel, andere niet.
Ik kan het ook niet vinden in de huisregels of iets dergelijks. Dan ga ik er eigenlijk vanuit dat het wel mag, anders had wel ergens te lezen moeten zijn dat het niet mag.

Emmy75

Klopt Rozemarijntje,
Die parken zijn een stuk duurder, maar wel beter in mijn beleving. En omrekenen naar guldens heeft idd weinig zin. We hebben de euro inmiddels een jaar of 10. Dat is hetzelfde als in 1990 roepen dat het in 1980 maar zoveel kostte.

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Oranjestad is leuk voor de kinderen.Weet niet hoe oud dat jouw kleinkinderen zijn.
Het is een overdekte speelstad.Je betaald gewoon intree en dan kan je overal in.
Het is in Drenthe .
Ze kunnen daar echt vanalles doen.

http://www.vakantieparkoranje.nl/pagina ... -film.html

Gesloten