LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] borg niet terug van vakantiehuisje op schiermonnikoog
borg niet terug van vakantiehuisje op schiermonnikoog
Van 30 juli t/m 13 augustus hebben wij een huisje gehuurd op Schiermonnikoog.
Het was een aardig huisje maar de afwasmachine haperde regelmatig.
Wij hebben het huisje opgeruimd, schoongemaakt en netjes achtergelaten.
Vier weken nadat we thuis waren hadden we de borg nog niet binnen, wij hebben toen contact opgenomen met de eigenaren.
We kregen de borg a 70 euro niet terug, het was niet netjes genoeg achtergelaten en volgens hun waren er meer mensen dan afgesproken.
Zeer wonderbaarlijk want de mensen waar zij aan refereerden waren onze vakantiegenoten die in eigen huisjes en appartementen zaten.
We hebben nu een brief aan hun geschreven waarin wij verzocht hebben de borg alsnog te betalen maar hebben geen reactie hierop ontvangen.
Ik vind het schandalig want ik weet 100% zeker dat het schoon en er was niets kapot. Ik heb ook geen specificatie ontvangen van deze mensen helemaal niets.
Het was een aardig huisje maar de afwasmachine haperde regelmatig.
Wij hebben het huisje opgeruimd, schoongemaakt en netjes achtergelaten.
Vier weken nadat we thuis waren hadden we de borg nog niet binnen, wij hebben toen contact opgenomen met de eigenaren.
We kregen de borg a 70 euro niet terug, het was niet netjes genoeg achtergelaten en volgens hun waren er meer mensen dan afgesproken.
Zeer wonderbaarlijk want de mensen waar zij aan refereerden waren onze vakantiegenoten die in eigen huisjes en appartementen zaten.
We hebben nu een brief aan hun geschreven waarin wij verzocht hebben de borg alsnog te betalen maar hebben geen reactie hierop ontvangen.
Ik vind het schandalig want ik weet 100% zeker dat het schoon en er was niets kapot. Ik heb ook geen specificatie ontvangen van deze mensen helemaal niets.
Re: borg niet terug van vakantiehuisje op schiermonnikoog
Dit is echt schandalig,ik zal daar dus nooit iets boeken.Bedankt voor de waarschuwing.
MVG
MVG
Is het niet gebruikelijk om tijdens het uitchecken samen met de beheerder het huisje na te lopen op gebreken?
Ik verlaat een park niet zonder de borg retour te hebben gekregen.
Ik verlaat een park niet zonder de borg retour te hebben gekregen.
ja idd zo ken ik het ook een controle van de beheerder als je weggaat en dan direct je geld terug krijgen
De eigenaren waren er nu toevallig wel maar meestal zijn ze er niet.
Ik heb nog niets gehoord , ik heb ook een brief naar de vvv van Schiermonnikoog geschreven maar ook niets op gehoord
Ik heb nog niets gehoord , ik heb ook een brief naar de vvv van Schiermonnikoog geschreven maar ook niets op gehoord
Eigen schuld had je maar niet weg moeten gaan voordat je een ondertekende uitcheck lijst hebt!!
Je bent gewoon dom!!
En dat de eigenaar er wel of niet was is ook onzin want aan wie heb je de sleutels dan afgegeven???
Die had dan mee kunnen lopen voor de controle......dus eigen schuld dikke bult!!
Je bent gewoon dom!!
En dat de eigenaar er wel of niet was is ook onzin want aan wie heb je de sleutels dan afgegeven???
Die had dan mee kunnen lopen voor de controle......dus eigen schuld dikke bult!!
Nou dat is echt onzin! De eigenaar moet gewoon aanwezig zijn bij de eindcontrole anders heeft HIJ/ZIJ geen poot om op te staan. Dan moet de eigenaar dus maar bewijzen dat hij het op een bepaalde manier heeft aangetroffen
Bij Hoogenboom vakantieparken betaal je een zogenaamde borg. Je tekent een formulier waarin staat dat ze tot € 100,- in rekening mogen brengen nadat ze ná je vertrek het huisje hebben gecontroleerd. Je moet dan ook je banknummer invullen. Bij ons is dit altijd nog goed gegaan, nog nooit een rekening nadien ontvangen.
De contrôle vindt niet plaats in bijzijn van de huurder.
De contrôle vindt niet plaats in bijzijn van de huurder.