LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Borg nog niet retour
-
Borg nog niet retour
Eind Juli zijn wij een weekje naar vakantiepark l'hirondelle in Belgie geweest. De receptie vertelde mij dat de borg in de week na ons verblijf op onze rekening gestort zou worden, dit vond ik later ook terug in het info-boekje. Uiteindelijk zijn wij een dag eerder vertrokken, ik heb de sleutel ingeleverd en verteld dat wij naar huis gingen. Na 4 dagen kreeg ik een telefoontje dat ik de borg was vergeten [?] Op mijn antwoord dat dat gestort zou worden, kreeg ik als antwoord dat dat alleen voor Belgische gasten geldt. Voor deze keer zouden ze een uitzondering maken en de borg terug stoprten, als ik de IBAN codes ed zou mailen. Heb ik dus meteen gedaan en vervolgens niets meer gehoord. Na 2 1/2 week Vacance select [ via hen was de boeking gegaan] maar eens gemaild, ook zij zouden l'Hirondelle manen de borg terug te storten. Ondertussen zijn wij al een maand terug en nog geen borg terug. Wie heeft suggesties??????
Re: Borg nog niet retour
in de auto stappen en gaan halen, borg behoor je dezelfde dag uitbetaald te krijgen, daarom betaal ik geen borg.
-
Zou wel willen, maar schiet niet echt op. Ben ik gelijk mijn complete borg aan benzine kwijt!
Waarom betaalde je eigenlijk borg ??, ikzelf doe het nooit en een park welke borg eist sla ik over.
-
Was ook de eerste keer dat ik met borg te maken had, normaliter gaan we naar CP of Landal, die kennen geen borg.