LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bungalowpark Euverem te glupen limburg

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
paienne

Re: Bungalowpark Euverem te glupen limburg

Ongelezen bericht door paienne »

Wat zijn jullie een stel hypocrieten bij elkaar. Schamen jullie je niet?
Nu kan de vakantie niet doorgaan? Wat denk je dat die mensen voor hun lol asiel aanvragen? En jullie hollanders maar schreeuwen dat Nederland gastvrij en tolerant is. Ja, zolang je ze er zelf geen last van ondervinden. Weten jullie dat Limburg een van de provincies is die relatief ten opzichte van de rest van Nederland 60% meer asielzoekers zijn geplaatst?? Dat weten jullie niet? Ik hoor het jullie Hollanders al zeggen: Wij zijn gastvrij en tolerant oh nee zo bedoel ik het niet, duw die mensen maar ver weg en alstublieft niet in mijn voor of achtertuin. Stuur maar naar Limburg dat ligt toch onder Brabant in België?
Dat hadden jullie niet verwacht he dat je er toch last van zou krijgen want ach wat zielig nu kun je niet meer goedkoop op vakantie. Waar is jullie MENSELIJKHEID! En ja, Den Haag zorg voor een betere verdeling over het HELE land!!!

niwesa

Ongelezen bericht door niwesa »

Schamen ???? Mensen die dit soort dingen schreeuwen behoren zich te schamen.

Het enige punt waarop u scoort is het feit dat er een betere verdeling plaats moet vinden.

Natuurlijk mag iemand het jammer vinden dat zijn of haar vakantie niet doorgaat. Je hoeft je eigen problemen niet altijd af te doen met het feit dat een ander nog grotere of ernstiger problemen heeft.

Ja, ik vind het jammer dat onze vakantie niet door kan gaan. Nog meer betreur ik de manier waarop ons probleem opgelost wordt.

Waar ik me nog het meeste zorgen om maak is, dat er van ons belastinggeld vluchtingen worden opgevangen, terwijl er een lachende derde met een grote som geld vandoor gaat.

Bosmal

Ongelezen bericht door Bosmal »

Beste Pajenne,

A- Ik heb het over Nederlanders geen Hollanders!
B- Er ligt ook een Limburg in Nederland! (want daar spreken we over)! niet opgelet op school?
C- Hebben we het niet tegen en over de asielzoekers maar over de praktijken van "onze" regering. Je roept: "jullie hollanders" zelf geen Nederlander?
D- Stop de mensen ver weg? dat hoeft niet! in paleis noordeinde is plek zat. Daar gaat het niet om.
Het gaat hier in eerste instantie niet om de mensen, het gaat hier om de ongerechtigheid die er achter schuilt.

Ik zelf wordt omringt door allochtonen geen problemen mee.
Maar zo langzamerhand wordt het een luilekkerland in Nederland.
Om van voorkeur behandeling nog maar te zwijgen.

Goed lezen en dan pas hard roepen!!!

paienne

Ongelezen bericht door paienne »

Beste Bosman
A, ik ben Nederlander en ik woon in zuid-limbur
B Ik woon in Gulpen, ik citeer hier de hollanders 35 % van de Nederlanders weten niet dat er ook een Limburg ook een Nederlandse provincie is.
C dus meneer of mevrouw Bosmal wie moet hier eerst goed lezen en dan hard roepen.
Het gaat hier wel degelijk om mensen niet om ongerechtigheid. Geld verdienen is nu eenmaal voor Nederlanders prioriteit nummer 1
Doe maar niet zo hypocriet, wij zijn gastvrij en tolerant totdat we er zelf last van krijgen en zeker als het in onze eigen portmonnee te voelen is.
Er zijn zat plekken waar we op vakantie kunnen gaan, deze mensen moeten geholpen worden. Maar laten we niet alles afschuiven op enkele provincies maar het zou goed zijn als deze mensen eerlijk worden verdeeld over het hele land zodat wij allemaal ook echt een steentje bijdragen aan wat meer menselijkheid ook als we er even last van hebben of als het niet goed uitkomt. Zo'n luilekkerland is Nederland niet meer. Ook wij hebben steeds meer mensen die onder de armoedegrens moeten leven.

koningsjpc

Ongelezen bericht door koningsjpc »

En kijk straks eens, hoeveel van deze "asielzoekers" er echte asielzoekers zijn en hoeveel gelukszoekers. Iemand uit mijn kennissenkring eeft bij het IND gewerkt en het merendeel blijkt, na controle, gelukzoeker te zijn. Ik denk, dat er bij deze chinezen dus ook heel veel gelukzoekers zullen zijn. De echte asielzoekers zijn voor mij hier welkom, de gelukzoekers niet.

A-W

Ongelezen bericht door A-W »

De echte asielzoekers zijn voor mij hier welkom, de gelukzoekers niet
Helemaal mee eens!
Denk ook niet dat ik er nog teveel woorden aan vuil wil en ga maken.
Paienne, ik betreur je gedachtegang.
De meest van ons hier zijn absoluut géén rastist, maar sluiten ook niet onze ogen voor hetgeen er in dit land gebeurd.
En wat is het flauw om niet te gaan gooien met woorden als:
Doe maar niet zo hypocriet, wij zijn gastvrij en tolerant totdat we er zelf last van krijgen en zeker als het in onze eigen portmonnee te voelen is.
Ik mag toch wel stellen dat wij nederlanders ons al jarenlang van onze beste kant laten zien als het aankomt op allochtonen.....

ISN

Ongelezen bericht door ISN »

De huurovereenkomst die ik had met vakantievreugd B.V werdt door hen eenzijdig opgezegd; 3 weken voor het Amstel Gold Weekend; dus bijna geen mogelijkheden om nog een vakantiebungalow te vinden.
Een alternatief werdt niet geboden noch een schadevergoeding voor de eventuele kosten (weg inschrijfgeld en geen deelname aan de toertocht)
Vakantievreugd B.V verhuurd de bungalow onder voorwaarden van de RECRON.
Als ik zelf had geannuleerd dan was ik 90% van de huursom kwijt geweest!!!!!
Inmiddels heb ik de kwestie voorgelegd aan de afdeling rechtshulp van de ANWB en ben in afwachting van hun reactie. Afhankelijk hiervan beslis ik of ik het voorleg aan de geschillencommissie van de Recron.

Vervolg;
Inmiddels heb ik een andere bungalow geboekt in dezelfde prijsklasse maar ik ben duurder uit. (ca. 40 euro). Vakantievreugd weigerde deze meerkosten te betalen.
De afdeling rechtshulp van de ANWB adviseerde mij deze zaak voor te leggen aan de geschillencommissie; je eerst 90 euro betalen. Als je wint dan moet de tegenpartij dit betalen.Als je verliest ben je het kwijt.
De hoogte van een schadevergoeding wordt bepaald door de commissie.
(Aannemelijk is dat deze vergoeding even hoog is als je zelf annuleerd; eventueel verhoogd met andere aantoonbare schade;dit zei een bevriend jurist (geen anwb-jurist).

Hierna heb ik met Vakantievreugd telefonisch contact opgenomen en hun verteld welke vervolgstappen ik ging ondernemen.
Ik werd even in de wacht gezet door een medewerkster; zij zou mij doorverbinden met de verantwoordelijke manager; Na een minuut kreeg ik als antwoord dat in de hektiek mijn claim niet was doorgespeeld naar het management. Zij betreurden de gang van zaken en gingen over tot het betalen van mijn claim.

[/b]

snuf13

Ongelezen bericht door snuf13 »

Niet te gelovven toen ik net las, dat het hele park wordt overgeleverd aan asielzoekers, terwijl ik er vaak met heel veel plezier een vakantie aan beleefd heb.
Ze zijn dus werkelijk niet helemaal wijs om daar asielzoekers in te zetten , dus het is voorbij met de pret, nou lekker dus.

niet te filmen dit, en ook enorm veel succes toegewenst vvoor alle bewoners die er in de buurt wonene, want je zult er maar zitten.

sterkte bewoners, en een hele koude douche aan de gemeente!!!!!!!

A-W

Ongelezen bericht door A-W »

Groot nieuws: alle allochtonen moeten voor het einde van de maand september uit het park.
De gemeente had een toezegging van 6 maanden gedaan en deze is dus binnenkort voorbij. Dit uiteraard tot grote vreugde van de bewoners van Euverem :wink:

Gesloten