hallo
wie heeft ervaring met deze camping
wij willen er een stacaravan huren
of wie heeft een ander verblijf nabij plopsaland
groet gea
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] camping klein strand belgie
Re: camping klein strand belgie
Een leuke hotel om te overnachten is in domein westhoek je zit dan lekker in de duinen en de zee is kortbij en plopsaland ligt 15 minuten verder dus kijk op de website www.domeinwesthoek.be groetjes
hoi,
er ligt ook een camping achter plopsaland camping ter hoeve maar ben daar zelf nog nooit geweest (denk dat het dit jaar wordt)
de vorige keer naar plopsaland zijn we in een hotel in oostende geweest hotel ostend dat was een arangement van vrij uit.
ik wens je veel plezier in plopsaland het is echt leuk.
er ligt ook een camping achter plopsaland camping ter hoeve maar ben daar zelf nog nooit geweest (denk dat het dit jaar wordt)
de vorige keer naar plopsaland zijn we in een hotel in oostende geweest hotel ostend dat was een arangement van vrij uit.
ik wens je veel plezier in plopsaland het is echt leuk.
Hoi,
Wij zijn in het verleden al eens naar Camping Klein Strand in Jabbeke geweest. Wij hadden daar een caravan gehuurd en die van ons was niet bepaald schoon, dat is nog maar zacht gezegd. Kennissen die hadden een beter exemplaar. Verder ligt Jabbeke best nog wel ver van Plopsaland cq. De Panne. De camping ligt rondom een grote vijver, waar gewaterskied wordt, dat is wel leuk om te zien. de camping ligt dichtbij De Haan, Wenduine en Brugge.
Als je naar Plopsaland wilt, kun je ook een huisje huren van Sunparks Oostduinkerke, dat een geweldig subtropisch zwemparadijs voor de kinderen heeft. Ik raad dan wel aan een bungalow te nemen en geen polder- of vissershuis.
Als jullie zelf een caravan hebben, dan lag er naast Sunparks in Oostduinkerke ook een camping. De naam weet ik niet.
Vanuit Oostduinkerke is Plopsaland ook nog ongeveer een half uur rijden, want het ligt vlakbij de Franse grens.
Wij zijn in het verleden al eens naar Camping Klein Strand in Jabbeke geweest. Wij hadden daar een caravan gehuurd en die van ons was niet bepaald schoon, dat is nog maar zacht gezegd. Kennissen die hadden een beter exemplaar. Verder ligt Jabbeke best nog wel ver van Plopsaland cq. De Panne. De camping ligt rondom een grote vijver, waar gewaterskied wordt, dat is wel leuk om te zien. de camping ligt dichtbij De Haan, Wenduine en Brugge.
Als je naar Plopsaland wilt, kun je ook een huisje huren van Sunparks Oostduinkerke, dat een geweldig subtropisch zwemparadijs voor de kinderen heeft. Ik raad dan wel aan een bungalow te nemen en geen polder- of vissershuis.
Als jullie zelf een caravan hebben, dan lag er naast Sunparks in Oostduinkerke ook een camping. De naam weet ik niet.
Vanuit Oostduinkerke is Plopsaland ook nog ongeveer een half uur rijden, want het ligt vlakbij de Franse grens.
-
Wij zijn de afgelopen 2 jaar een week op camping ter hoeve geweest, het is geen luxe camping maar wel schoon en heel dicht bij Plopsaland 800meter. We hebben beide jaren een abonnement genomen de eerste keer ook 1x gegeten in plopsland maar dat vonden we aan de prijs en mijn zoontje was te ongeduldig in zo'n leuke omgeving. Maar de keren daarna op ons gemak op de camping gegeten en dan na het eten nogmaals naar het park, is het heerlijk rustig. Er zitten 2 grote supermarkten om de hoek één met een wel zeer ruim assortiment. Mijn zoontje is nu 4 en wil dit jaar weer naar plopsaland. Doen we dus weer een 8 dagen, het voordeel van een abonnement is dat je op de rustige uren kunt gaan en zo vaak als je wilt, en voor ons zuinige nederlanders gratis parkeren met een abonnement.Op zaterdagavond kun je het vuurwerk vanaf het voetbalveld op de camping zien en met een camping dichtbij was het vorig jaar zelfs ideaal toen onze baby ziek was en we omste beurt met de oudste naar plopsaland konden.
Voor iedereen die naar plopsaland gaat. veel plezier
Voor iedereen die naar plopsaland gaat. veel plezier