Center Parcs Hochsauerland is een mooi aangelegd park in een prachtige omgeving.
Evenals andere Center Parken heeft het park vele attracties.
Na ons verblijf kunnen we er enkele aan toevoegen :
Omdat het park autovrij is, was het iedere keer 15 minuten lopen van het parkeerterrein, de winkels of een der restaurants naar onze bungalow.
Nou is een stukje lopen niet zo erg, maar enkele keren per dag en tegen een stevige helling (en toevaliig bij een temperatuur van 30 graden) wordt erg vervelend!
De bungalow was allang aan renovatie toe, de kranen zaten los, de magnetron was kapot, het keukenblok viel zowat uit elkaar.
Het aan de zonkant gelegen terrasje was niet bruikbaar, angezien een parasol ontbrak.
Van dit alles kunt u genieten voor de prijs van € 1120 (in het hoogseizoen).
Wij wensen u veel plezier !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Center Parcs Hochsauerland
Re: Center Parcs Hochsauerland
Heeft U de klacht ter plekke gemeld ?
Re: Center Parcs Hochsauerland
Fiets meenemen of huren..... Of kan je ook niet tegen de heuvel op of af Fietsen?
Ik zie het al voor me als iedereen op zo'n park mrt auto rondjes gaat Rijden!
Rest vd klachten zal u toch direct gemeld hebben waarna centre parcs ze direct kan oplossen.... Dat is althans onze ervaring op vragen en klachten bij cp
Ik zie het al voor me als iedereen op zo'n park mrt auto rondjes gaat Rijden!
Rest vd klachten zal u toch direct gemeld hebben waarna centre parcs ze direct kan oplossen.... Dat is althans onze ervaring op vragen en klachten bij cp