Ik heb op 12-5 via het formulier op de site van centerparcs m’n vakantie vanaf 15-6 naar frankrijk geannuleerd. Ik zou hierdoor 70% terug krijgen. Ik heb op 19-5 2x moeten bellen om een bevestiging hiervan te krijgen, eerst wilde ze mij namelijk een voucher aansmeren! Ik kreeg een mailtje waarin stond dat ik binnen uiterlijk 3 weken mijn 70% terug zou krijgen. Dit zou dan op 10-6 geweest zijn. 10-6 gebeld, ‘dit duurt 4 weken, mevrouw!’, dat zou dan 17-6 zijn. Weer gebeld, uiterlijk 22-6 heeft u het bedrag terug. Vandaag 19-6 een mailtje dat de terugbetaling doorgezet is maar dit duurt nog 3 weken extra! Ik vind het belachelijk dat ik minimaal 8 weken moet wachten tot m’n annulering volledig verwerkt is. Ik snap dat het corona tijd is maar dan moet je geen termijnen geven aan je klanten, en als je dat wel doet zorg dan dat je de klant op tijd laat weten dat je die termijn niet gaat halen. Ik mag nu dus hopen dat ik op 10-7 mijn 70% terug heb, maar op dit moment geloof ik daar niks van! Ik zou zo graag iemand willen spreken die mij kan vertellen waar het mis is gegaan en waarom ik nu al 5 weken zoveel moeite moet doen en nog niks verder ben!
Gewenste Oplossing
Ik wil graag ruim 1 juli het resterende bedrag op mijn rekening hebben staan! En welgemeende telefonische excuses
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centerparcs: Belachelijk lang wachten op terugbetaling
-
-
Re: Centerparcs: Belachelijk lang wachten op terugbetaling
Wat er mis gaat is dat veel bedrijven heel veel geld moeten terug betalen terwijl er geen tot weinig geld binnen komt. De mensen die u aan de telefoon krijgt werken volgend protocollen, maar als er op een andere afdeling iets anders besloten wordt, of als daar iets mis gaat, dan geeft dat onvrede en irritatie. Als persoon A krijgt de horen dat de betalingen binnen 3 weken gaan, maar persoon B krijgt geen autorisatie om het geld terug te boeken en er is geen onderling contact, dan gaat het mis.
Ook bij CP werkt niet iedereen op kantoor en lopen zaken nu eenmaal anders dan men gewend is. Even doorademen en genieten van het lekkere weer. Het geld komt wel.
Ook bij CP werkt niet iedereen op kantoor en lopen zaken nu eenmaal anders dan men gewend is. Even doorademen en genieten van het lekkere weer. Het geld komt wel.
-
Sorry maar u bent gewoon ongeduldig. 12 mei geannuleerd, reken zeker op 2 tot 3 maanden voor u uw geld terugkrijgt.
Corona zorgt niet alleen voor liquide tekorten maar ook voor personeels tekorten.
Corona zorgt niet alleen voor liquide tekorten maar ook voor personeels tekorten.
-
Waarom niet gewoon een incassobureau inschakelen? Die dertig procent bent u al kwijt en vervolgens houdt Center Parcs zich ook nog eens niet aan hun eigen beloften.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ook hier geld, betalen kan nog steeds binnen 1 minuut, terugbetalen duurt maanden.
Wij wachten al bijna 3 maanden op geld terug van EasyJet, die heb e.v. n "gewoon", heeft u het na drie maanden nog niet terug van ons, dan mag je bellen.
Wij wachten al bijna 3 maanden op geld terug van EasyJet, die heb e.v. n "gewoon", heeft u het na drie maanden nog niet terug van ons, dan mag je bellen.
-
Als je iets koopt of bestelde is een computer en muisklik voldoende.
Alle retouren in handwerk en weet je hoeveel achterstand ze daar hebben?
Als er al geld is, het controleren en uitbetalen en weet U hoeveel er geannuleerd is en hoeveel terug betalingen er geclaimd worden?
U staat gewoon in de Covid 19 file van geld terug eisende klagers.
Alle retouren in handwerk en weet je hoeveel achterstand ze daar hebben?
Als er al geld is, het controleren en uitbetalen en weet U hoeveel er geannuleerd is en hoeveel terug betalingen er geclaimd worden?
U staat gewoon in de Covid 19 file van geld terug eisende klagers.