In juni twee weken naar Centerparcs Hoch Sauerland geweest. Gezien corona waren er een aantal dingen aangepast.
Op de dag van vertrek bericht gekregen wat onze tegemoetkoming zou zijn. Wauw, een voucher van €96,- te besteden bij een volgende boeking. Meerdere keren al gebeld maar alles gaat op aan beltegoed want ze zijn slecht te bereiken. €96,- aan voucher voor een vakantie van 2 weken waarbij wij eigenlijk per huisje maar 1 x konden zwemmen. Gelukkig de eerste 2 dagen konden de meiden nog zwemmen, werd gezegd dat we elke dag nog even konden proberen of er iemand uitgevallen was. Uiteindelijk van de 2 weken hebben de meiden 5 x 2,5 uur kunnen zwemmen.
Bizar hoe weinig men terug krijgt. Komt erbij dat wij pas na 3 maanden de mail hebben ontvangen met de voucher erin.
Ik hoop dat er meer mensen reageren op deze post zodat er wat aan gedaan kan worden bij dit ontzettend slecht presterende bedrijf.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centerparcs geeft weinig tegemoetkoming
-
Centerparcs geeft weinig tegemoetkoming
Laatst gewijzigd door Radar op 20 okt 2020 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking
Re: Centerparcs geeft weinig tegemoetkoming
Wat heeft u in totaal betaald en welke faciliteiten waren beperkt? Dat kan een iets beter beeld geven in de verhouding tussen de vergoeding en de betaalde prijs.
Overigens vind ik het nog netjes dat u iets vergoed kreeg. Ik weet dat er genoeg parken waren die beperkingen hadden in faciliteiten, maar geen enkele vergoeding gaven.
Aygulf
vindt dit leuk
U heeft het alleen maar over een beperking van het "zwemgenot", ik ben van mening dat het dan best wel meevalt....
En inderdaad, corona....hebben meer mensen last van.
En inderdaad, corona....hebben meer mensen last van.
-
Ik denk best dat sprake zou kunnen zijn van enige compensatie. Centerparcs benoemt nadrukkelijk wat onderdeel uitmaakt van de overeenkomst, en toegang tot de Aqua Mundo maakt daar deel van uit.
Maar ja...dan moet je het nog op een bedrag waarderen waarbij Centerparcs ivm Corona zich ook op overmacht zal beroepen (al dan niet terecht , ben geen jurist).
Als ik een weekje ga met m'n partner zijn we altijd vol goede moed om een paar x te zwemmen, maar uiteindelijk blijkt dat we maar 1x zijn gegaan. Dan zou dit een leuk bedrag zijn. In geval van TS ligt dat anders. Men zal uitgaan van een gemiddelde en dat op een % van het boekingsbedrag baseren.
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel % dit in het geval van TS is, en op welk bedrag TS het gemis zelf zou waarderen.
Maar ja...dan moet je het nog op een bedrag waarderen waarbij Centerparcs ivm Corona zich ook op overmacht zal beroepen (al dan niet terecht , ben geen jurist).
Als ik een weekje ga met m'n partner zijn we altijd vol goede moed om een paar x te zwemmen, maar uiteindelijk blijkt dat we maar 1x zijn gegaan. Dan zou dit een leuk bedrag zijn. In geval van TS ligt dat anders. Men zal uitgaan van een gemiddelde en dat op een % van het boekingsbedrag baseren.
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoeveel % dit in het geval van TS is, en op welk bedrag TS het gemis zelf zou waarderen.
Centerparcs belazerd gewoon de boel. Vlak voor vertrek kregen wij een mail u krijgt 60 euro compensatie per geboekte week. Wij hadden twee weken geboekt, en verwacht werd dat alles weer op donderdag 18 november open mocht. Konden we alsnog gebruik maken van de Aquadome.
Nu vonden wij 120 euro compensatie erg mager op een reissom van 1200 euro, daar je niet voor de geweldige accomodaties boekt, maar juist voor de zwemparadijzen.
De vernieuwde hut, stelt niets voor, oud smerig hok waar ze meubilair hebben vervangen, en de vloerbedekking.
Op maandag gevraagd of we zwembad konden reserveren, nee er is nog niets bekent. Op woensdag gevraagd te reserveren, nee we hebben donderdag overleg met de veiligheidsregio. Onzin natuurlijk.
De glijbanen en wildwaterbaan blijven in verband met COVID dicht, 1.5 meter kan niet gegarandeerd worden volgens de manager. Vrijdag eindelijk 45 minuten mogen zwemmen. Bouwvakkers aan het werk, de glijbanen en wildwaterbaan worden gerenoveerd. Donderdags is een gat geboord voor de aanleg van de nieuwe glijbaan, niets veiligheidsregio overleg. Let dus op met boeken Heijderbos want tot februari zijn deze faciliteiten buiten gebruik. Er wordt op de website vermeld dat deze open zijn, je wordt gewoon misleid.
Nu vonden wij 120 euro compensatie erg mager op een reissom van 1200 euro, daar je niet voor de geweldige accomodaties boekt, maar juist voor de zwemparadijzen.
De vernieuwde hut, stelt niets voor, oud smerig hok waar ze meubilair hebben vervangen, en de vloerbedekking.
Op maandag gevraagd of we zwembad konden reserveren, nee er is nog niets bekent. Op woensdag gevraagd te reserveren, nee we hebben donderdag overleg met de veiligheidsregio. Onzin natuurlijk.
De glijbanen en wildwaterbaan blijven in verband met COVID dicht, 1.5 meter kan niet gegarandeerd worden volgens de manager. Vrijdag eindelijk 45 minuten mogen zwemmen. Bouwvakkers aan het werk, de glijbanen en wildwaterbaan worden gerenoveerd. Donderdags is een gat geboord voor de aanleg van de nieuwe glijbaan, niets veiligheidsregio overleg. Let dus op met boeken Heijderbos want tot februari zijn deze faciliteiten buiten gebruik. Er wordt op de website vermeld dat deze open zijn, je wordt gewoon misleid.