Het gezelsschap bestond uit 7 personen, ik en mijn man en onze dochter van 2 jaar, mijn ouders, en mijn zusje met haar vriend.
We verbleven in een cottage voor 6 personen. Niet echt ruim, maar ruim genoeg voor ons allemaal. Het is totaal NIET bevallen, en daarom mailde ik de volgende klacht direct na thuiskomst naar Centre Parks. Tot op heden heb ik nog geen reactie hierop gehad...
Maandag zijn we terug gekomen. Nu is het woensdag en nog steeds zijn wij misselijk en aan de diaree. Gelukkig heeft onze dochter niet meer overgegeven, maar ze is wel aan de diaree.. Ook weten we nu dat enkele van de gasten ziek geworden zijn.Dit weekeind (vrijdag t/m maandag) zijn we naar De Eemhof geweest om de 60e verjaardag van mijn moeder te vieren. Het gezelschap bestond uit 7 personen (mijn ouders, ik met mijn man en ons dochtertje van 2 jaar, en mijn zusje met haar vriend).
Bij binnenkomt was de cottage al niet naar wens. Het was slecht schoongemaakt, er ontbrak veel in de inventaris (kinderlepel, een aantal gebaksvorkjes, volgens mij ook wat glaswerk). Daarnaast zouden er een aantal dingen klaar liggen in de cottage. Een luxepakket, keukenpakket. Deze hebben we later wel gekregen nadat we hiervoor naar de receptie gegaan zijn. Een badmat hebben we echter nooit gehad.
Daarnaast was het huisje in een zeer slechte staat. In de slaapkamer en keuken waren 2 kastdeuren die aan een scharnier NIET vasthingen. Zeker met een kleintje was het erg oppassen. Daarnaast was het aan de onderkant van de afzuigkap heel erg verroest, waardoor het emaille naar beneden kwam zetten. Met deze klachten (de twee deuren en de afzuigkap) zijn we vrijdag meteen naar de receptie gegaan. Ook met de mededeling dat we 's avonds in het huisje wilden eten, dus zeker de afzuigkap moest iets aan gedaan worden, omdat we bang waren dat er emaille in het eten zou komen. Er werd gezegd dat iemand langs zou komen.
De babylepel werd wel diezelfde avond nog gebracht, maar zaterdag kwam er pas iemand om de kastjes te bekijken en de afzuigkap.
Daarnaast zijn we zondag uit eten geweest met ons gezelschap en familie die uitgenodig was. We hebben gegeten bij Hamilton's.
Al vlak na het hoofdgerecht werd de vriend van mijn zusje niet lekker en is naar de wc gegaan een heeft overgegeven.
Mijn zusje en haar vriend zijn die avond (zondag) al naar huis gegaan, en hebben onderweg een aantal keer moeten stoppen omdat hij moest overgeven.
Vlak na aankomst in het huisje (zondagavond na het eten) heb ik mijn dochtertje in bed gelegd, en kort daarna moest zij heel erg overgeven. Zij heeft die nacht heel veel overgegeven en het was dus een zeer beroerde nacht.
Daarnaast heb ik flink overgegeven en kreeg ik last van diaree, mijn vader, en mijn man.
Alleen mijn moeder heeft nergens last van. Van de familieleden die mee zijn geweest, weet ik helaas nog niet hoe zij zich voelen.
Maar het is wel zeker dat het iets is was we op de Eemhof hebben opgelopen.
Vandaag voel ik me nog steeds zwaar ellendig, last van diaree, en heb ik ook koorts erbij gekregen. Mijn man hetzelfde. Mijn dochtertje heeft gelukkig niet meer overgegeven, maar heeft nu wel last van diaree..
Een uitje wat leuk had moeten zijn, is zo toch helemaal niet leuk geeindigd..
Ik hoop op een reactie.
Het is erg jammer, want het zou een superleuk weekeind moeten worden, met als hoogtepunt de zondagavond. Helaas is dit compleet anders geworden.
En het ergste vind ik nog dat Centre Parks telefonisch niet bereikbaar is, en niet reageert op mijn mail. Schandalig gewoon!
Vroeger gingen wij met de familie bijna ieder jaar naar Centre Parks. Jaren ben ik er niet meer geweest, en dit was de eerste keer sinds jaren. Maar voor mij helaas GEEN Centre Parks meer. Echt belachelijk in welke staat de huisjes zijn, maar vooral hoe ze met klachten omgaan...
Het ergste vind ik het nog voor mijn ouders. Zij hebben veel geld uitgegeven om ons een gezellig weekeind mee te nemen op vakantie, met 14 man zijn we uit eten geweest. En het resultaat is zieke mensen! Fijne verjaardag voor mijn moeder!!!