U gebruikt wederom bedrijfsnamen in uw topic, dit wat in de reglement verboden is. Ik zou u toch willen adviseren, om zich aan de regels te houden die hier worden gebruikt. In dit geval zoals in uw omschrijving duidelijk reclame maakt.Pier uit Schier schreef:De Huttenheugte: overzicht van de parkspecialiteiten
Beleef de grootste pret in bungalowpark De Huttenheugte in Drenthe. Ontdek de kinderboerderij in Drenthse stijl met de wasberenopvang, ga voor actie in de Action Factory of kies voor waterpret in de Aqua Mundo. U kunt ook ontspannen in de sauna of the Turks stoombad. En wat dacht u van heerlijk dineren in één van onze restaurants?
Tip: Boek nu ook een onvergetelijke visvakantie op De Huttenheugte en geniet vanaf uw eigen unieke viseiland! Meer informatie over een visvakantie bij Center Parcs
Compleet vernieuwd: álle Original Premium en VIP cottages
Na een complete metamorfose van vloer tot plafond zijn alle Original Premium en VIP cottages in De Huttenheugte weer helemaal van deze tijd. De heerlijke badkamer, moderne woonkamer en frisse styling maken het echt een plek om thuis te komen.
Wij zijn daar ook geweest perfecte cottages !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes
Re: Centreparcs heeft GEEN rook vrije huisjes
In principe heb je wel gelijk maar plempt het forum vol met nonsens over PC gebruik via Google en de helft klopt niet .Klaas01 schreef:U gebruikt wederom bedrijfsnamen in uw topic, dit wat in de reglement verboden is. Ik zou u toch willen adviseren, om zich aan de regels te houden die hier worden gebruikt. In dit geval zoals in uw omschrijving duidelijk reclame maakt.Pier uit Schier schreef:De Huttenheugte: overzicht van de parkspecialiteiten
Beleef de grootste pret in bungalowpark De Huttenheugte in Drenthe. Ontdek de kinderboerderij in Drenthse stijl met de wasberenopvang, ga voor actie in de Action Factory of kies voor waterpret in de Aqua Mundo. U kunt ook ontspannen in de sauna of the Turks stoombad. En wat dacht u van heerlijk dineren in één van onze restaurants?
Tip: Boek nu ook een onvergetelijke visvakantie op De Huttenheugte en geniet vanaf uw eigen unieke viseiland! Meer informatie over een visvakantie bij Center Parcs
Na een complete metamorfose van vloer tot plafond zijn alle Original Premium en VIP cottages in De Huttenheugte weer helemaal van deze tijd. De heerlijke badkamer, moderne woonkamer en frisse styling maken het echt een plek om thuis te komen.
KlaasKlaas01 schreef:U gebruikt wederom bedrijfsnamen in uw topic, dit wat in de reglement verboden is. Ik zou u toch willen adviseren, om zich aan de regels te houden die hier worden gebruikt. In dit geval zoals in uw omschrijving duidelijk reclame maakt.Pier uit Schier schreef:De Huttenheugte: overzicht van de parkspecialiteiten
Je reageert nu op een bericht van meer dan een maand oud en alleen omdat die persoon het in andere topics niet met jou eens is en jou tegengas geeft. Bedrijfsnamen gebruiken in een topic dat over een bedrijf gaat zou niet mogen? Hou toch eens op met die onzin. Je ondergraaft alleen maar je eigen geloofwaardigheid zover die er nog is.
Dit is heel apart zeg, ik schrijf een topic, en jullie reageren keer op keer in ongelooflijke negatieve zin. In alle topics die jullie tot heden hebben geplaatst is absoluut totaal op geen enkel gebied een zinnig antwoord gekomen of wel een oplossing. Keer op keer zie ik niet anders dat jullie op topics reageren waar absoluut geen oplossing wordt beschreven. Dit zijn allemaal topics die geen toegevoegde waarden heeft en of toedraagt aan enige oplossing vorr iemand zijn probleem.Rim69 schreef:KlaasKlaas01 schreef:U gebruikt wederom bedrijfsnamen in uw topic, dit wat in de reglement verboden is. Ik zou u toch willen adviseren, om zich aan de regels te houden die hier worden gebruikt. In dit geval zoals in uw omschrijving duidelijk reclame maakt.Pier uit Schier schreef:De Huttenheugte: overzicht van de parkspecialiteiten
Je reageert nu op een bericht van meer dan een maand oud en alleen omdat die persoon het in andere topics niet met jou eens is en jou tegengas geeft. Bedrijfsnamen gebruiken in een topic dat over een bedrijf gaat zou niet mogen? Hou toch eens op met die onzin. Je ondergraaft alleen maar je eigen geloofwaardigheid zover die er nog is.
Maar wacht er komt morgen iets naar jullie kant toe, dit wat ten gunste zal komen voor het hele forum. Maar ik zou zeggen doe jullie best met het plaatsen van topics.
Klaas het forum staat vol met bedrijfsnamen van :Klaas01 schreef:U gebruikt wederom bedrijfsnamen in uw topic, dit wat in de reglement verboden is. Ik zou u toch willen adviseren, om zich aan de regels te houden die hier worden gebruikt. In dit geval zoals in uw omschrijving duidelijk reclame maakt.
telefoonaanbieders
verzekeringsmaatschappijen
internetaabieders
winkels
etc
etc
Klopt helemaal, echter het bericht was specifiek gericht naar één persoon hier waar ik dan ook een Quote voor had gebruikt.Chocomelk schreef:Klaas het forum staat vol met bedrijfsnamen van :Klaas01 schreef:U gebruikt wederom bedrijfsnamen in uw topic, dit wat in de reglement verboden is. Ik zou u toch willen adviseren, om zich aan de regels te houden die hier worden gebruikt. In dit geval zoals in uw omschrijving duidelijk reclame maakt.
telefoonaanbieders
verzekeringsmaatschappijen
internetaabieders
winkels
etc
etc
Dus iedereeen mag het doen, maar jij vindt dat 1 persoon dit niet mag?Klaas01 schreef: Klopt helemaal, echter het bericht was specifiek gericht naar één persoon hier waar ik dan ook een Quote voor had gebruikt.
-
Ik ben zeer benieuwd... Morgen is het vrijdag, weekend...Klaas01 schreef:Maar wacht er komt morgen iets naar jullie kant toe, dit wat ten gunste zal komen voor het hele forum. Maar ik zou zeggen doe jullie best met het plaatsen van topics.
witte angora schreef:Ik ben zeer benieuwd... Morgen is het vrijdag, weekend...Klaas01 schreef:Maar wacht er komt morgen iets naar jullie kant toe, dit wat ten gunste zal komen voor het hele forum. Maar ik zou zeggen doe jullie best met het plaatsen van topics.
vlg de website van C P zijn op diverse parken rookvrije huisjes
Ik weet dat iemand die een Rookvrije woning kreeg na afloop een rekening kreeg wegens roken!
Die hadden bij Roompot een Rookvrije gekregen en gingen binnen roken.
De volgende huurder klaagde en de extra kosten werden op de Rokers verhaald.
Dus ook Rokers, wees voorzichtig en kies een Rokers woning want als je achteraf er achter komt kan het erg duur worden.
Zowel Gordijnen als de Boxspring en de matrassen werden vervangen!
Dus houd ook aan die kant rekening mee dat er steeds meer niet Rokers komen!
Daar bij Roompot kun je aangeven of je Roken of Niet Roken wilt of dat het je niets uit maakt.
Hetzelfde geld vaak voor huisdieren wegens allergie voor kattenharen.
Die hadden bij Roompot een Rookvrije gekregen en gingen binnen roken.
De volgende huurder klaagde en de extra kosten werden op de Rokers verhaald.
Dus ook Rokers, wees voorzichtig en kies een Rokers woning want als je achteraf er achter komt kan het erg duur worden.
Zowel Gordijnen als de Boxspring en de matrassen werden vervangen!
Dus houd ook aan die kant rekening mee dat er steeds meer niet Rokers komen!
Daar bij Roompot kun je aangeven of je Roken of Niet Roken wilt of dat het je niets uit maakt.
Hetzelfde geld vaak voor huisdieren wegens allergie voor kattenharen.
Wij hadden het zelfde "probleem". Gewoon ramen opengegooit, goed laten luchten en opgelost. Bij de receptie aangekaard en die hadden iemand gestuurd om alle gordijnen en kussens etc te vervangen.
Voortaan bij aankomst of voor het boeken al aangeven dat je een rookvrije ruimte wil hebben.
Voortaan bij aankomst of voor het boeken al aangeven dat je een rookvrije ruimte wil hebben.