LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cosmetische vakantie

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Bent u er zich bewust van dat u de mogelijkheid heeft dat u een vakantie kunt boeken bij RP Care (onderdeel van de Roompot) en tevens hierbij een cosmetische behandeling en/of eventuele zorg die u nodig heeft??

nee, hier was ik mij niet van bewust en ben niet geinteresseerd
2
67%
nee, ik was mij hier niet van bewust maar ben wel geinteresseerd
0
Geen stemmen
ja, ik heb er iets over gehoord/gelezen maar meer niet
1
33%
ja, ik was me hiervan bewust
0
Geen stemmen
ja, ik heb dit zelf al eens geboekt
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

studente1986

cosmetische vakantie

Ongelezen bericht door studente1986 »

Betse Forum bezoekers,

Naar aanleiding van mijn onderzoek, naar cosmetisch toerisme en de bekendheid hiervan, vraag ik mij een aantal dingen af waar jullie mij mogelijk antwoord op kunnen geven.
Ik neem aan dat de meeste bezoekers van dit forum geinteresseerd zijn in vakanties, nu is mijn vraag heeft u ook belangstelling voor een cosmetische vakantie in eigen land?Dit houdt in dat u een vakantie boekt en dat u in deze vakantie een cosmetische ingreep laat doen, zodat u geheel uitgerust en mooier terug komt.

En bent u er zich van bewust dat dit mogelijk is in Nederland?

Ik zou graag reactie hierop willen en eventueel, als u hiermee akkoord gaat, een verdere vragenlijst af willen nemen.
Alvast bedankt voor uw medewerking!!

Groetjes,
Monique
Laatst gewijzigd door studente1986 op 02 jun 2008 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirkie

Re: cosmetische vakantie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Monique, waarop baseer je het volgende
Ik neem aan dat de meeste bezoekers van dit forum geinteresseerd zijn in plastische chirurgie
Dit forum gaat over Hotel & Vakantieparken en campings. Ik kan de link met plastische chirurgie niet leggen :shock:

studente1986

Ongelezen bericht door studente1986 »

Dat klopt idd niet, mijn fout..ik was er al zo mee bezig dat ik dit gewoon heb overgenomen uit een ander bericht van mij :oops:
het moet eigenlijk zijn dat de meeste bezoekers van dit forum geinteresseerd zijn in vakanties..mijn vraag gaat dan over cosmetische vakanties,of hier uberhaupt mensen in geinteresseerd zijn of hiervan op de hoogte zijn ja/nee..

groetjes,
monique

dia

Ongelezen bericht door dia »

NEE
Ik wist niet dat dat bestond, ben eigelijk ook niet geintreseerd.Ik wil natuurlijk oud worden.Natuurlijk oud is trouwens het mooiste vind ik.

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

NEE!!!!!!!!

Overigens, meestal komen deze 'vakanties' weer op tros radar omdat het puinzooi is.

elynasedai

Ongelezen bericht door elynasedai »

Wel van gehoord (hoewel niet in Nederland) maar ik heb zeker geen interesse.

Gesloten