Betse Forum bezoekers,
Naar aanleiding van mijn onderzoek, naar cosmetisch toerisme en de bekendheid hiervan, vraag ik mij een aantal dingen af waar jullie mij mogelijk antwoord op kunnen geven.
Ik neem aan dat de meeste bezoekers van dit forum geinteresseerd zijn in vakanties, nu is mijn vraag heeft u ook belangstelling voor een cosmetische vakantie in eigen land?Dit houdt in dat u een vakantie boekt en dat u in deze vakantie een cosmetische ingreep laat doen, zodat u geheel uitgerust en mooier terug komt.
En bent u er zich van bewust dat dit mogelijk is in Nederland?
Ik zou graag reactie hierop willen en eventueel, als u hiermee akkoord gaat, een verdere vragenlijst af willen nemen.
Alvast bedankt voor uw medewerking!!
Groetjes,
Monique
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cosmetische vakantie
-
cosmetische vakantie
Laatst gewijzigd door studente1986 op 02 jun 2008 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: cosmetische vakantie
Monique, waarop baseer je het volgende
Dit forum gaat over Hotel & Vakantieparken en campings. Ik kan de link met plastische chirurgie niet leggenIk neem aan dat de meeste bezoekers van dit forum geinteresseerd zijn in plastische chirurgie
-
Dat klopt idd niet, mijn fout..ik was er al zo mee bezig dat ik dit gewoon heb overgenomen uit een ander bericht van mij
het moet eigenlijk zijn dat de meeste bezoekers van dit forum geinteresseerd zijn in vakanties..mijn vraag gaat dan over cosmetische vakanties,of hier uberhaupt mensen in geinteresseerd zijn of hiervan op de hoogte zijn ja/nee..
groetjes,
monique
het moet eigenlijk zijn dat de meeste bezoekers van dit forum geinteresseerd zijn in vakanties..mijn vraag gaat dan over cosmetische vakanties,of hier uberhaupt mensen in geinteresseerd zijn of hiervan op de hoogte zijn ja/nee..
groetjes,
monique
NEE
Ik wist niet dat dat bestond, ben eigelijk ook niet geintreseerd.Ik wil natuurlijk oud worden.Natuurlijk oud is trouwens het mooiste vind ik.
Ik wist niet dat dat bestond, ben eigelijk ook niet geintreseerd.Ik wil natuurlijk oud worden.Natuurlijk oud is trouwens het mooiste vind ik.
NEE!!!!!!!!
Overigens, meestal komen deze 'vakanties' weer op tros radar omdat het puinzooi is.
Overigens, meestal komen deze 'vakanties' weer op tros radar omdat het puinzooi is.
-
Wel van gehoord (hoewel niet in Nederland) maar ik heb zeker geen interesse.