Had in week 12 een midweek een chalet nr 229 gehuurd bij De Schaapskooi.in Epe.Dit is uit gelopen op een deceptie.Alle bankjes,eetkamer en vooral de matrassen. Waren zelf veel weg en dus niet geklaagd bij vertrek wel gemeld bij receptie en zouden het door geven.
Bij thuis komst kwam ik er achter dat er al eerder over was geklaagd
Ook zelf een review ingevuld maar deze wordt niet geplaatst is namelijk te negatief.
Roompot weigert eerlijk antwoord te geven op mijn klachten.
Dus voor mij geen Roompot meer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Deceptie bij Bospark De Schaapskooi (Roompot)
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 mar 2018 15:07
-
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Deceptie bij Bospark De Schaapskooi (Roompot)
Er stonden bankjes, een eetkamer en er waren matrassen in het huisje. Gelukkig maar, anders moest u op de grond zitten en slapen.
Als u klachten heeft moet u altijd meteen gaan klagen. Achteraf haalt niets uit.
Als u klachten heeft moet u altijd meteen gaan klagen. Achteraf haalt niets uit.
Re: Deceptie bij Bospark De Schaapskooi (Roompot)
U kunt uw (negatieve) reactie natuurlijk wel kwijt op de website "Zoover"; deze wordt ook zeer veel geraadpleegd door vakantiegangers.
Re: Deceptie bij Bospark De Schaapskooi (Roompot)
Wat was concreet uw klacht?Albert Stoeltie schreef:Dit is uit gelopen op een deceptie.Alle bankjes,eetkamer en vooral de matrassen.
-
- Berichten: 5188
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Deceptie bij Bospark De Schaapskooi (Roompot)
U moet klagen bij aankomst, dan kan e wat aan gedaan worden.
Ik mis ook wat er niet goed was aan de bankjes, eetkamer en matrassen?
Ik mis ook wat er niet goed was aan de bankjes, eetkamer en matrassen?