| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Duinrell Wassenaar
-
Mevr. Tetenburg
Duinrell Wassenaar
Vorige week zaterdag (5-10) was ik met mijn dochter en haar vriendin in boven genoemd park tijdens de Tina dag. Was net als vorig jaar heel gezellig, alle lof voor de Tina redactie, maar wat mij vreselijk stoort zijn de vogels die daar rondvliegen en alles onder poepen. Je kan, helemaal in de buurt van de speeltuin niet op een bankje zitten want echt die beesten schijten je haar, handen, jas, tas enz. onder, je kan niet eens een broodje op eten en kwak daar valt ook een klodder op. We hebben vorig jaar geklaagd bij diverse restaurants, men adviseerde ons schriftelijk het park te benaderen, wat we gedaan hebben, maar geen reactie gehad. Wij hebben zelfs vorig jaar doorgegeven dat ze bordjes moesten plaatsen dat de mensen die vogels niet mogen voeren maar we hebben geen enkel bord gezien. En jawel, dit jaar zaten we wederom onder de vogelpoep.
Erg hygienisch kan ik dit niet vinden, eerder smerig.
Zijn wij de enige daar last van hebben???????
Met vriendelijke groet,
Mw. Tetenburg.
P.S. Wij vonden € 4,50 voor een portie poffertjes (10 stuks)
heel erg duur!!!!!!!!!!
Erg hygienisch kan ik dit niet vinden, eerder smerig.
Zijn wij de enige daar last van hebben???????
Met vriendelijke groet,
Mw. Tetenburg.
P.S. Wij vonden € 4,50 voor een portie poffertjes (10 stuks)
heel erg duur!!!!!!!!!!
-
rene
Re: Duinrell Wassenaar
Sorry, maar als je een park als Duinrel bezoekt (terwijl je er al geweest bent), weet je wat je kan verwachten. Bekend is dat Duinrel midden in de bossen ligt....ja en daar zijn vogels, niet zo gek.
Duinrel heeft veel mogenlijkheden om binnen te eten, dus dat kan ook, en voorts geniet van het leven dus ook van de natuur!
Duinrel heeft veel mogenlijkheden om binnen te eten, dus dat kan ook, en voorts geniet van het leven dus ook van de natuur!
-
Jolanda
Wij zijn in het weekend na de Tina-dag op Duinrell geweest en tot mijn verbazing hebben wij toch echt geen last gehad van alleen maar vieze bankjes, vogels die op ons eten zouden poepen of meer van die ongein.
Maar behalve dat Duinrell in de bossen ligt ligt het ook nog is erg kort aan zee en behalve bossen hebben ook de nederlandse waters altijd 1 ding gemeen: er vliegen erg veel vogels rond bij water en bos.
Ik denk dat u volgend jaar niet meer weer naar de Tina-dag moet gaan of u neemt een paraplu en een regenjas mee evenals een emmer met water en sop met een schoonmaakdoekje erin dan kan iemand als u ook genieten van een dagje Duinrell.
Vriendelijke groeten,
Jolanda
Maar behalve dat Duinrell in de bossen ligt ligt het ook nog is erg kort aan zee en behalve bossen hebben ook de nederlandse waters altijd 1 ding gemeen: er vliegen erg veel vogels rond bij water en bos.
Ik denk dat u volgend jaar niet meer weer naar de Tina-dag moet gaan of u neemt een paraplu en een regenjas mee evenals een emmer met water en sop met een schoonmaakdoekje erin dan kan iemand als u ook genieten van een dagje Duinrell.
Vriendelijke groeten,
Jolanda
-
bert
Beste Radar,
Ik wou effe klagen als vogel zijnde. Sinds vogelheugenis hebben we het rijk alleen in de duinen, maar nu zijn er mensen neergestreken in ons leefgebied die de zotste dingen doen. Caravans achterlaten, poffertjes aanbieden voor veels te veel geld, Tinadagen organiseren, bankjes neerzetten etc.
Nu zijn wij vogels heel erg gastvrij en de mensen zijn wat ons betreft van harte welkom in onze natuur, maar het wordt wel echt effe helemaal te gek als die mensen gaan roepen dat wij moeten opzouten. Het is ons eigen huis nota bene waar we geboren en opgegroeid zijn en waar we ons gedragen zoals onze moeders ons dat geleerd hebben.
Lieve Lita, kunt u iets doen om deze Tina terreur te laten ophouden?
Ik wou effe klagen als vogel zijnde. Sinds vogelheugenis hebben we het rijk alleen in de duinen, maar nu zijn er mensen neergestreken in ons leefgebied die de zotste dingen doen. Caravans achterlaten, poffertjes aanbieden voor veels te veel geld, Tinadagen organiseren, bankjes neerzetten etc.
Nu zijn wij vogels heel erg gastvrij en de mensen zijn wat ons betreft van harte welkom in onze natuur, maar het wordt wel echt effe helemaal te gek als die mensen gaan roepen dat wij moeten opzouten. Het is ons eigen huis nota bene waar we geboren en opgegroeid zijn en waar we ons gedragen zoals onze moeders ons dat geleerd hebben.
Lieve Lita, kunt u iets doen om deze Tina terreur te laten ophouden?
-
Lieve Lita
Aan alle vogeltje in Duinrel,
Vanaf vandaag zijn er speciale vogelpampers te koop. En zie daar, het probleem van alle Tina's is opgelost.
Groetjes van Lieve Lita
Vanaf vandaag zijn er speciale vogelpampers te koop. En zie daar, het probleem van alle Tina's is opgelost.
Groetjes van Lieve Lita
-
Stefan
Geachte mvr.Tetenburg,ik noem niet gauw iemand een zeikerd maar voor u maak ik graag een uitzondering!Hoe haal je het in vredesnaam in je hoofd om bij een park beklag te doen vanwege het feit dat daar vogels rondvliegen die inderdaad ook wel eens hun behoefte moeten doen.Wat had u nou eens in uw gedachte om daar minder last van te hebben?
-
rolinda
Ik geef u echt gelijk hoor mevrouw.
Het park kost geld het eten is daar verschrikkelijk duur en dat je dan heel de dag dekking moet zoeken voor die zwarte beesten is dikke ellende.
Het park is al verouderd en dan word het ook nog bewoond door van die birds.
Maar helaas zijn ze beschermd en mogen ze nog niet op legale wijzen verwijderd worden.
Volgende keer regen jas aan en maar hopen dat zer niet op je mikken, want mijn jas zat ook vol met hun derrie.
Dus Duinrel doe er iets aan echt iets serieus wil je mensen naar je park blijven trekken.
Want er zijn echt wel mensen en zeker in deze tijd die waar voor hun geld willen.
Heeft niets met zijken en zeuren te maken al die parken zijn gewoon onnodig duur.
Maak het toch iets aantrekkelijker.
Want een dure friet van jullie op duinrel en dan die kraaienpoep errop is echt te goor.
Het park kost geld het eten is daar verschrikkelijk duur en dat je dan heel de dag dekking moet zoeken voor die zwarte beesten is dikke ellende.
Het park is al verouderd en dan word het ook nog bewoond door van die birds.
Maar helaas zijn ze beschermd en mogen ze nog niet op legale wijzen verwijderd worden.
Volgende keer regen jas aan en maar hopen dat zer niet op je mikken, want mijn jas zat ook vol met hun derrie.
Dus Duinrel doe er iets aan echt iets serieus wil je mensen naar je park blijven trekken.
Want er zijn echt wel mensen en zeker in deze tijd die waar voor hun geld willen.
Heeft niets met zijken en zeuren te maken al die parken zijn gewoon onnodig duur.
Maak het toch iets aantrekkelijker.
Want een dure friet van jullie op duinrel en dan die kraaienpoep errop is echt te goor.
-
Stefan
Tuurlijk Rolinda,het park kost geld?!Ooit wel eens in een gratis attractiepark geweest?En omdat het eten duur is zou den er geen vogels rond mogen vliegen???Lekkere logica.
-
Gast
Weg met alle vogels en de natuur mevrouw Theeleut vindt Wassenaar te duur 
-
Zwart vogeltje
Hallo mevrouw Tetenburg,
Wij, vrije vogeltjes, kunnen er niets aan doen dat wij op mensen schijten. Sommige mensen mogen wij echter wat minder graag, en die worden ook wat meer ondergescheten. Om onschuldige mensen niet onder te schijten, hebben mijn vrouw en ik aan de directie een suggestie gedaan, namelijk het verkopen van poeparapluutjes. Natuurlijk met reklame van Duinrell erop en voor een vrij hoge prijs, want het is wel Wassenaar hè.
Trouwens, ben je Wim-Lex en Maxima nog tegengekomen? En waren die ook ondergescheten?
En nog één ding beste forumgenoten. Het zijn niet alleen zwarte vogeltjes die mensen onderschijten. Zolang we geen wc in de lucht hebben, zullen ALLE vogeltjes dat doen. Dus niet discrimineren
Wij, vrije vogeltjes, kunnen er niets aan doen dat wij op mensen schijten. Sommige mensen mogen wij echter wat minder graag, en die worden ook wat meer ondergescheten. Om onschuldige mensen niet onder te schijten, hebben mijn vrouw en ik aan de directie een suggestie gedaan, namelijk het verkopen van poeparapluutjes. Natuurlijk met reklame van Duinrell erop en voor een vrij hoge prijs, want het is wel Wassenaar hè.
Trouwens, ben je Wim-Lex en Maxima nog tegengekomen? En waren die ook ondergescheten?
En nog één ding beste forumgenoten. Het zijn niet alleen zwarte vogeltjes die mensen onderschijten. Zolang we geen wc in de lucht hebben, zullen ALLE vogeltjes dat doen. Dus niet discrimineren
-
Gast
Wij zijn een paar jaar geleden naar Duinrell geweest, en vonden het er heel erg leuk.
Helemaal geen last gehad van vogels, wel vonden we dat er een enorme hoeveelheid kikkers waren waar we veel overlast van hadden.
Echt overal poepende en kwakende kikkers, maar ja dat heb je als je in de natuur zit.
Helemaal geen last gehad van vogels, wel vonden we dat er een enorme hoeveelheid kikkers waren waar we veel overlast van hadden.
Echt overal poepende en kwakende kikkers, maar ja dat heb je als je in de natuur zit.
-
Gast
heb op duinrel gstaan op de camping we hebben genoten hoor,sanitair schoon en mooi en heerlijk rondgezwalkt met de kids....
erg leuk allemaal!
erg leuk allemaal!
-
goofert
Wat een onzin ! Wij zijn heel vaak naar Duinrel geweest met de kinderen. Maar nog NOOIT onder gescheten. Misschien reageren de vogels op deze mevrouw (daar kan ik mij iets bij voorstellen). Toen ik dit las kreeg ik ook spontaan aandrang ! Het kan iedereen overkomen dat er wel eens een vogel op je poept. Schijnt geluk te brengen !
Het trappen in een hondedrol komt veel vaker voor !
Zou deze mevrouw eigenlijk willen dat alle vogels in de omgeving van Duinrel worden uitgeroeid. U bent niet goed snik.
Het trappen in een hondedrol komt veel vaker voor !
Zou deze mevrouw eigenlijk willen dat alle vogels in de omgeving van Duinrel worden uitgeroeid. U bent niet goed snik.
-
hast
Toevallig dit weekend naar duinrel geweest... Het park niets om op aan te merken, echter in het eerste uur dat ik daar liep meteen drek op mijn hoofd. Wat de vogels betreft waren deze in grote getale. De beesten waren zelfs zo brutaal dat deze het eten uit een peuterhand weggritsen, en dan dus in de hand van het kind pikten. Probeer in ieder geval niet buiten te eten want dan kom je onder de vogels te zitten.