LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duurder uit met korting?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
AdLentis

Duurder uit met korting?

Ongelezen bericht door AdLentis »

Binnenkort wil ik met wat neven en nichten een weekendje een bungalow huren. De keuze viel uiteindelijk op Landal GreenParks Parc Sandur. Eén van ons had nog een kortingsbon van 50 euro. Om toch eens even te kijken wat het nou echt scheelt, heb ik zowel via de normale weg als via de speciale kortings-website de prijs laten berekenen voor exact dezelfde bungalow (de enige die nog beschikbaar was). Zie hier het resultaat:

Met korting:
Huur: 330,00
Korting: -50,00
Annuleringsverzekering: 17,50
Gemeenteheffingen: 21,60
Bedlinnen: 34,50
Reserveringskosten: 21,00
Fles wijn (gratis): 0,00
Geen Voorkeurstoeslag Bungalow: 0,00
Totaalbedrag: 374,60

Zonder korting:
Huur: 219,00
Annuleringsverzekering: 17,50
Gemeenteheffingen: 21,60
Bedlinnen: 34,50
Reserveringskosten: 21,00
Totaalbedrag: 313,60

Dat komt netto neer op een flesje wijn van 61 euro! Stelletje oplichters... het is in ieder geval wel krom!

passier

Re: Duurder uit met korting?

Ongelezen bericht door passier »

Ik betwijfel jouw berekening. Ik had een kortingsbon uit een agenda van € 60,00 en die ging gewoon van de standaard prijs af.

Was bij jouw berekening de prijs zwart of rood? Ik vermoed rood, want dat zijn al aanbiedingsprijzen. En nog eens korting van een aanbiedingsprijs, dat gaat natuurlijk niet.

Dirkie

Re: Duurder uit met korting?

Ongelezen bericht door Dirkie »

Stelletje oplichters
Hoezo oplichters. Jij maakt als echte Hollander een prijsvergelijking en zal daarna voor de goedkoopste kiezen neem ik aan.
Of heb je je laten oplichten door een fles wijn van 61 euro te kopen. Ik neem aan van niet.

Gesloten