Help RADAR!
3 weken geleden tickets voor Ronald Goedemondt gekocht via.. dom dom dom.. topticketshop. Wist ik niet van te voren dat dit een club was dat aan [ongefundeerde bewering door Moderator verwijderd] deed.Mijn kaarten kosten 67,50, daar kwamen nog eens 15e aan servicekosten bij.. dus totaal was ik €150,- kwijt. toen ik de tickets kreeg zag ik pas de prijs a €28,50..... als je even goed zoekt zie je dat zij ook kaarten overnemen, maar aangezien zij je gekochte kaarten pas 1 week van te voren opsturen nemen ze deze niet meer over omdat het evenement te snel gaat plaatsvinden. ik heb direct gemaild en heb via hun site gechat. Daar heb ik ook een klacht ingediend, moest trouwens wel zelf even vragen of ze mijn klacht wilde registreren. RADAR, willen jullie hier aub iets aan doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met Topticketshop
Ervaringen met Topticketshop
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jan 2017 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast, ongefundeerde bewering door Moderator verwijderd
Reden: Titel aangepast, ongefundeerde bewering door Moderator verwijderd
Re: Ervaringen met Topticketshop
Dus u heeft tickets gekocht, heeft tickets geleverd gekregen en heeft van de tickets gebruik kunnen maken, en nu komt u er achter dat als u zelf meer vooronderzoek had gedaan, u eigenlijk tientallen euro's goedkoper uit was geweest.emmadem88 schreef:Help RADAR!
3 weken geleden tickets voor Ronald Goedemondt gekocht via.. dom dom dom.. topticketshop. Wist ik niet van te voren dat dit een club was dat aan [ongefundeerde bewering door Moderator verwijderd] deed.Mijn kaarten kosten 67,50, daar kwamen nog eens 15e aan servicekosten bij.. dus totaal was ik €150,- kwijt. toen ik de tickets kreeg zag ik pas de prijs a €28,50..... als je even goed zoekt zie je dat zij ook kaarten overnemen, maar aangezien zij je gekochte kaarten pas 1 week van te voren opsturen nemen ze deze niet meer over omdat het evenement te snel gaat plaatsvinden. ik heb direct gemaild en heb via hun site gechat. Daar heb ik ook een klacht ingediend, moest trouwens wel zelf even vragen of ze mijn klacht wilde registreren. RADAR, willen jullie hier aub iets aan doen?
Als u hier de zoekfunctie gebruikt, zult u zien dat topticketshop inderdaad een bekende (beruchte) is. Wat zou u nu willen? Er is een overeenkomst tussen 2 partijen, deze overeenkomst is door beide partijen nagekomen, voor zover ik lees, dus wat is precies het probleem? Behalve dat u feitelijk een dief van uw eigen portemonnee bent geweest.