LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] euro disney

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
sinatess

euro disney

Ongelezen bericht door sinatess »

Hallo

Ik zie hier op deze site elke keer reacties van mensen,die naar Euro Disney gaan of zijn geweest.
Daarom dacht ik dat ik hier mijn vraag die ik al een poos heb te kunnen stellen.
Mijn vraag is: is Euro Disney wel geschikt voor oudere jeugd, tussen de 20 en 35 jaar?
Of is dit park alleen voor kinderen en hun ouders?
Het lijkt ons heel leuk,om met onze groep,2x ouders 50+,en onze grote volwassene kinderen tussen de 20 en 35 jaar naar Euro Disney te gaan,maar ik ben bang,dat daar geen leuke dingen voor zijn in dit park,en dat het alleen voor kinderen is.
Heb ik hierin gelijk,of is er ook een soort pretpark voor de oudere jeugd?
Wie kan mij aan deze informatie helpen?
Bijvoorbaat dank voor je reactie.
Groeten Sinatess.

Gast

Re: euro disney

Ongelezen bericht door Gast »

Disneyland Resort Paris (want zo heet het tegenwoordig) is leuk voor alle leeftijden!!!
De wat grotere attracties zijn zeker spannend (Space Mountain, Big Thunder Mountain en de achterstevoren-rit met Indiana Jones) en als je eens even wat rustigers wilt doen ga je lekker een rondje met de trein maken, kun je ook even lekker bijkletsen!
En ga ook een dagje naar de Disney Studio's! De Aerosmith achtbaan is zeker een aanrader!! en als je alle attracties wilt zien, moet je gewoon even kijken op www.disneylandparis.com
Veel plezier!!

Cindy1975

Ongelezen bericht door Cindy1975 »

Het park is leuk voor iedereen. Het is opzich een schitterend park. Alles is netjes en helemaal in style (mensen qua kleding bijv) van het thema van dat stukje park. Het park zelf is dus qua aankleding leuk voor iedereen.

Voor de kids is bijv de Peter Panvlucht erg leuk...in een karretje " vlieg je over de stad heen...
Voor de 30ers is Space Mountain een absolute must.
Wat de kleintje leuk vinden vinden de 50+ers ook leuk...die zullen misschien niet zo gesharmeerd zijn van snelle attracties.

Het eten is ook goed. Er is voor iedereen wel wat te krijgen.

De parades zijn leuk voor jong en oud en ik kan je aanraden ruim van te voren (een half uur minimaal)een plekje op de rotonde voor het kasteel te zoeken.
Als je vor het kasteel staat ga dan aan de linkerkant en de ronding staan zo heb je de beste plek is mijn ervaring.

Lekker genieten en HEEEEL veel plezier.

Fans

Ongelezen bericht door Fans »

Ook ik kan je zeggen, dat het park heeeeeel leuk is voor alle leeftijden. Daar zul je echt geen spijt van krijgen!

Wij, groep van 30+, 40+ en 50+ gaan regelmatig naar DisneylandParis.

Leef je uit zou ik zeggen en veel plezier. Alles is leuk daar!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Oké gaan we doen Nel.

Gesloten