LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen kritiek meer op sunparks
geen kritiek meer op sunparks
Hallo
Lees hier al een tijdje geen kritiek meer op sunparks????
Komt dat doordat de gigant centerparcs het heeft overgenomen en omdat het daardoor allemaal zoveel beter is geworden???
Zou ik wel eens willen horen. Want ik vind het nog steeds jammer
groetjes jermen
Lees hier al een tijdje geen kritiek meer op sunparks????
Komt dat doordat de gigant centerparcs het heeft overgenomen en omdat het daardoor allemaal zoveel beter is geworden???
Zou ik wel eens willen horen. Want ik vind het nog steeds jammer
groetjes jermen
Re: geen kritiek meer op sunparks
sunparks bestaan toch niet meer ???
henri sleep on
Ik heb ook niks meer van Sunparks gehoord. Geen mailing, niets meer
Zouden ze falliet zijn ? Als ze zijn overgenomen is mijn shawl dan ook overgenomen ? Die ligt daar namelijk nog.
Zouden ze falliet zijn ? Als ze zijn overgenomen is mijn shawl dan ook overgenomen ? Die ligt daar namelijk nog.
sunparks bestaat vast niet meer, jammer jermen andere aandelen kopen dan maar...
Ze adverteren nu weer!
he wat zielig eeliane, kom je weer met je antwoord kun je je aandelen verkopen als je meer niet hebt te zeggen houd dan je mond
En sunparks bestaat nog steeds is nu van helaas jawel de heren van centerparcs
Normaal stond het hele forum hier vol met commentaar en ineens lees ik het laatste half jaar niet veel meer dus ik vroeg me dat af
groeten jermen
En sunparks bestaat nog steeds is nu van helaas jawel de heren van centerparcs
Normaal stond het hele forum hier vol met commentaar en ineens lees ik het laatste half jaar niet veel meer dus ik vroeg me dat af
groeten jermen
En wat zeg jij dan Jermen??? tja....
maarja misschien onder centerparcs wordt het echt nog eens wat...
maarja misschien onder centerparcs wordt het echt nog eens wat...
-
Sunparks bestaat inderdaad nog steeds en dat blijft ook zo
Het is de bedoeling dat wij ook dit jaar weer naar De Haan gaan, wanneer weet ik nog niet.
Omdat ik zelf ook weer werk moet ik even zien wanneer het het beste uitkomt.
*wacht de reactie van Henri weer af*
Trouwens..nog steeds geen klachten hier
Het is de bedoeling dat wij ook dit jaar weer naar De Haan gaan, wanneer weet ik nog niet.
Omdat ik zelf ook weer werk moet ik even zien wanneer het het beste uitkomt.
*wacht de reactie van Henri weer af*
Trouwens..nog steeds geen klachten hier
Nicole, doe de groeten aan de kakkerlakken en de slooplui ernaast (*-*), het zwembad isgesloten door de overheid
-
Ik zou het graag doen Henri, maar ik zie ze nooit dus dat zal moeilijk gaanNicole, doe de groeten aan de kakkerlakken en de slooplui ernaast (*-*), het zwembad isgesloten door de overheid
En hoe kom je er toch bij dat het zwembad gesloten is? Dat zei je vorig jaar ook al en daar heb ik niks van gemerkt hoor.
Ach weet je? Overal is wel iets op aan te merken...de één vind Sunparks geweldig terwijl de ander er van walgt...dat is heus niet alleen bij Sunparks zo, zelfs CP heeft tegenstanders, RP ook en ga zo maar door.
Ik blijf erbij...SP is voor ons écht vakantie, de kinderen genieten, het volk van De Haan is geweldig lief en vriendelijk, dus voor ons is en blijft het een prima vakantieoord.
En diegene die het niks vind, die zoekt gewoon iets waar hij/zij zich thuisvoelt....makkelijk toch?
Er is nog niets veranderd aan sp de haan alles is hetzelfde gebleven alleen de prijzen zijn aangepast.Dus zo goed is cp,het enige dat hen intreseert zijn onze centen!
natuurlijk is er niets veranderd aan het verouderd en niet onderhouden polen park bij De Haan