| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goed hotel in zeeland
-
Gast
Re: goed hotel in zeeland
Er valt zeker nog wat te regelen met wat extras als een toegiftje voor je verjaardag nog van een anonieme gast.!!! Veel plezier als nog.

-
lekker
Nou, als we het toch over goede hotels hebben, dan kan ik hotel Zuiderduin in Echmond aan Zee ook erg aanbevelen. En vlakbij in Het Wapen van Egmond, daar kun je pas echt lekker eten. We zijn vanuit Tilburg daar al een paar keer geweest. We pakken een weekendje Zuiderduin, gaan na aankomst naar Het Wapen van Egmond een lekker hapje eten en reserveren gelijk voor de zaterdag avond. Kei goed joh.
-
woman4life
nog meer leuke hotels?
-
Superwoman
Wel leuk dat je deze topic weer even naar boven hebt gehaald woman4life!
-
Gast
Dank je wel superwoman
Ben ook erg benieuwd naar andere leuke hotels in zeeland zodat ik die ook een keer kan proberen misschien.
we zijn inderdaad wel eens in fletscher hotel geweest in middelburg was ook erg leuk hoor en golden tulip in koudekerke nou dat was echt luxe hoor en ook in het andere hotel van hampshire in terneuzen maar daar waren mijn ervaringen wat minder
het hotel op zich is goed maar 2 keer op de morgen stond er een kamermeisje in onze kamer .....
ja beetje genant , niet eens was er geklopt op de duer ...
briefje bij de receptie ingelevert met de ervaring daar (die liggen er kan je invullen) en nooit meer wat van gehoord
wel jammer
vandaar dat ik toch ga voor het hampshire in- city terneuzen hotel
mensen kom op ervaringen van hotels in zeeland!
Ben ook erg benieuwd naar andere leuke hotels in zeeland zodat ik die ook een keer kan proberen misschien.
we zijn inderdaad wel eens in fletscher hotel geweest in middelburg was ook erg leuk hoor en golden tulip in koudekerke nou dat was echt luxe hoor en ook in het andere hotel van hampshire in terneuzen maar daar waren mijn ervaringen wat minder
het hotel op zich is goed maar 2 keer op de morgen stond er een kamermeisje in onze kamer .....
ja beetje genant , niet eens was er geklopt op de duer ...
briefje bij de receptie ingelevert met de ervaring daar (die liggen er kan je invullen) en nooit meer wat van gehoord
wel jammer
vandaar dat ik toch ga voor het hampshire in- city terneuzen hotel
mensen kom op ervaringen van hotels in zeeland!
-
woman4life
sorry hierboven was ik maar niet ingelogt 
-
woman4life
nou val meer op mannen heb er niet op gelet dus .. 
Geef ook uw reactie in de Radar Vakantiehulp:
http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/redir ... /hoofd.php
Redactie Radar
http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/redir ... /hoofd.php
Redactie Radar