LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede ervaring opgedaan

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
johannaweb

goede ervaring opgedaan

Ongelezen bericht door johannaweb »

Hallo,

wij hebben hele goede ervaring met Kernwasser Wunderland, het is geen vakantiepark of camping, kon niet vinden waar je gewoon over vakantieverblijven neer kon pennen dus daarom maar hier.

Kernwasser Wunderland is een groot vrijetijdscomplex waar jong en oud veel plezier kunnen beleven, er is voor kinderen ook veel te doen, zo is er een leuk pretpark, je kunt er sporten, wandelen, je slaapt in comfortabele hotelkamers, vanaf smiddags is er de barstraat open waar je heerlijk kunt genieten in een wijnkelder of een leuke bar, je kunt er bowlen of kegelen er zijn videogames, het eten is er uitstekend en het mooiste is dat je betaald 1 prijs en daar zit alles bij inbegrepen, je kunt dus gratis gebruik maken van alle facaliteiten, net zoveel alcohol drinken als je wilt, net zoveel eten als je wilt, pretpark, sporten etc allemaal gratis.

http://www.kernwasserwunderland.de

Gast

Re: goede ervaring opgedaan

Ongelezen bericht door Gast »

Kortom: Een Lekker zuipfestijn :roll:

johannaweb

nee hoor, je hebt het zelf in de hand, natuurlijk lopen er altijd gasten die als ze daar vakantie vieren zo ongeveer 24 uur per dag stom dronken zijn, maar de meeste mensen drinken gewoon een paar glaasjes voor de gezelligheid.
voordeel is wel dat je natuurlijk geen rekening hoeft te houden met wie er naar huis rijdt :wink: en de bewaking is ook heel voortreffelijk.
wat ik zelf als heel positief ervaren heb is dat je ook kinderen van 3 en 4 jaar gewoon rond kan laten lopen, mocht je ze kwijtraken geen probleem want je meld dat dan gewoon even bij de bar en binnen 10 minuten heb je je kinderen terug die de bewaking zolang opgevangen heeft.
kinderen kunnen ook niet van het terein af zonder dat de ouders erbij zijn, ook daar wordt rekening mee gehouden, dus wil jij lekker in het restaurant zitten eten maar je kids nog in het pretpark spelen spreek je gewoon af waar je elkaar weer ziet ( oke dit is dan voor iets grotere kids natuurlijk )

Gast

Nou, kijk`s aan...
De website ziet er veelbelovend uit, mag gezegd worden.

johannaweb

is in folders of brochures of op websites dat er zo mooie kamers zijn, eten zo mooi opgesteld is etc, alles ziet er dan zo sprookjesachtig mooi uit en als je dan ergens komt krijg je echt de schrik van je leven want dan is het vaak juist tegenovergestelde van wat je op de foto's gezien had.

toen ik voor het eerst op deze site kwam dacht ik dus ook, jaja, zal wel, alles mooier afschilderen dan het is, maar we zijn er nu intussen al 5 keer geweest, steeds met of 7 dagen of 14 dagen, ook met kerst en oud en nieuw zijn we er geweest, dan is het wel iets duurder, maar het is het zeker waard.

en wat je op de site ziet, dat krijg je ook, natuurlijk ziet het er in de winter buiten anders uit als in de zomer, das logisch, maar zoals ze afbeelding van het eten laten zien en de kamers zo kun je het ook echt verwachten.

nu moet ik wel zeggen dat alle 3 of meer persoonskamers met een douche zijn, maar er zijn hele mooie 2 persoons kamers met een heuse jacousie ( hoe schrijf je dat zo een ligbad met bubbels etc. )

ze draaien savonds ook vaak live muziek en hebben in het weekeind ook altijd disco in de danszaal.

gaste

Ongelezen bericht door gaste »

ze draaien savonds ook vaak live muziek
Hoe moet ik mij dat voorstellen?!
Worden dan de artiesten zelf op de draaitafels gelegd?

johannaweb

haha, nee hoor niet de artiesten op de draaitafels, dat zou wel heel vreemd zijn.

nee er zijn dan bandjes die muziek zingen van jaren 60/70 tot heden, dus heel varierend.

Gast

Hoeveel aandelen heb je in dat bedrijfje, Johanna?

johannaweb

nee hoor geen aandelen, daar geloof ik helemaal niet in, dat maakt je alleen maar arm :wink: mijn aandeel is gewoon hele goede ervaring met deze vakantieplek das alles.

Gast

Je bent dan de eigenaar van het parkje?

johannaweb

was het maar zo dat ik eigenaar van dat park was of van welk ander park dan ook.

nee hoor, ik kwam heel toevallig tijdens mijn zoektocht naar een leuke vakantie hier terecht, we hebben toen eerst eens voor 3 dagen geprobeert en dat beviel ons zeer goed dus toen zijn we nog 4 keer geweest, we hebben zelfs hele goede vrienden aan de vakantie overgehouden.

volgend jaar gaan we weer, dit jaar zijn we al 2 weken geweest.

preston palace is net zoiets maar dan in nederland, het is iets duurder en meer voor mensen met kinderen vanaf 15 jaar, maar daar moet je zo ongeveer 1 jaar van te voren boeken wil je een plekje hebben, en ik ben iemand dat als ik vandaag het iedee krijg om de koffers te pakken ik morgen ergens terecht wil kunnen en bij kernwasser kan dat zonder problemen.

Gast

Je schijnt er zoveel reclame voor te moeten maken, dat je er toch een belang in moet hebben.
Kom, vertel, wat voor belang heb jij bij het bedrijfje?

gaste

Ongelezen bericht door gaste »

Gast van 10:46 zeur toch niet zo!
Hier is iemand een keer zeer tevreden en wil dit gewoon laten weten aan andere forumbezoekers!
Johannaweb; bedankt voor de tip, wij gaan er zeker een keer naar toe :wink:

Gast

Dan zeg je dus 1 keer dat je het daar leuk hebt gehad, maar blijf je het niet op alle mogelijke manieren aan prijzen.
Dat is namelijk sluikreclame en dat maak je alleen wanneer je er belang bij hebt.
Dus hoeveel hebben ze je in het vooruitzicht gesteld, Johanna?

Loenepoen

Ongelezen bericht door Loenepoen »

Hou er toch over op zeg, johanna is gewoon heel erg blij dat ze een leuk vakantie plekje heeft gevonden en ik moet zeggen dat ik van plan ben om ook een keer te gaan kijken want het zag er erg leuk en gezellig uit allemaal. ik ben ook wel eens ergens heel erg tevreden over en dat wil ik dan ook graag vertellen daar is dit forum toch ook voor!!!!

Loenepoen

Gast

Er is een groot verschil tussen tevreden met iets zijn en sluikreclame.
Wat Johanna doet is sluikreclame plaatsen.

Loenepoen

Wat maak jij je druk zeg, kijk niet als het je zo ontzettend stoort!!!!

Gast

Kan ik ook tegen jou zeggen, natuurlijk :lol:

Gast

Hahahaha daar heb je nog gelijk in ook :)

Loenepoen

oeps ik vergat effe mijn naam erbij te zetten, vorige reactie was dur van mij!!

loenepoen

Gesloten