LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hotel danmark copenhagen
-
hotel danmark copenhagen
Aanrader boek nooit bij hotel danmark .Ze overboeken standaard en zetten je daarna in een veredeld hostel.Zo ook zaterdag 8september 2012.Ze zeiden dat je naar een uitstekend hotel (hotel fox)werd gestuurd.Het bleek echter dat de vloeren vuil waren.Netzoals de handdoeken,het behang kwam naar beneden,te kleine bedden.Stoppende en optrekkende treinen en bussen.Geschreeuw en vechtenpartijen ook legio met als gevolg politie met sirenes die komt ingrijpen.Gebonk van muziek in de kamer vanuit de club op de eerste etage.Vouchers voor taxi die niet of gedeeltelijk inwisselbaar zijn.Taxi-chauffeurs die bevestigen dat gasten het overboeken vaker overkomt.Ook uit eigen ervaring waarneembaar doordat we nog een overboekte gast aan de balie troffen.En dit alles voor een lieve 151 euro.En de manager van het hotel?Die konden we maandag pas spreken.Erg handig met eendaags bezoek.
Laatst gewijzigd door eetsmakelijk82 op 28 sep 2012 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: hotel danmark copenhagen
Ik ga er vanuit dat u wel de manager gemaild/gebeld hebt, en wateetsmakelijk82 schreef:Aanrader boek nooit bij hotel denmark .Ze overboeken standaard en zetten je daarna in een veredeld hostel.Zo ook zaterdag 8september 2012.Ze zeiden dat je naar een uitstekend hotel (hotel fox)werd gestuurd.Het bleek echter dat de vloeren vuil waren.Netzoals de handdoeken,het behang kwam naar beneden,te kleine bedden.Stoppende en optrekkende treinen en bussen.Geschreeuw en vechtenpartijen ook legio met als gevolg politie met sirenes die komt ingrijpen.Gebonk van muziek in de kamer vanuit de club op de eerste etage.Vouchers voor taxi die niet of gedeeltelijk inwisselbaar zijn.Taxi-chauffeurs die bevestigen dat gasten het overboeken vaker overkomt.Ook uit eigen ervaring waarneembaar doordat we nog een overboekte gast aan de balie troffen.En dit alles voor een lieve 151 euro.En de manager van het hotel?Die konden we maandag pas spreken.Erg handig met eendaags bezoek.
was zijn/haar reactie op u klacht.
Het hotel kan het niet helpen dat het dicht bij stoppende en optrekkende treinen ligt. Net zoals geschreeuw en vechtpartijen, politie met sirenes e.d. Net zoals muziek in de kamer vanuit de club op de eerste etage.eetsmakelijk82 schreef:Aanrader boek nooit bij hotel denmark .Ze overboeken standaard en zetten je daarna in een veredeld hostel.Zo ook zaterdag 8september 2012.Ze zeiden dat je naar een uitstekend hotel (hotel fox)werd gestuurd.Het bleek echter dat de vloeren vuil waren.Netzoals de handdoeken,het behang kwam naar beneden,te kleine bedden.Stoppende en optrekkende treinen en bussen.Geschreeuw en vechtenpartijen ook legio met als gevolg politie met sirenes die komt ingrijpen.Gebonk van muziek in de kamer vanuit de club op de eerste etage.Vouchers voor taxi die niet of gedeeltelijk inwisselbaar zijn.Taxi-chauffeurs die bevestigen dat gasten het overboeken vaker overkomt.Ook uit eigen ervaring waarneembaar doordat we nog een overboekte gast aan de balie troffen.En dit alles voor een lieve 151 euro.En de manager van het hotel?Die konden we maandag pas spreken.Erg handig met eendaags bezoek.
Ja, mail de manager, wij kunnen het ook niet helpen
-
wel als je dat niet geboekt hebt.als je een hotel geboekt hebt met geen openbaar vervoer voor de deur en zonder club,waar vaker gevochten wordt dan op een rustige plaats en openbaar vervoer trekt snachts ook dronken mensen.Het zegt ook veel dat de kamers nog beschikbaar waren.Maar waarschijnlijk ben je een moderator van de keten.
-
@ ts
U reactie slaat dus nergens op dus omdat wij hier zeggen? Heeft u dit aan hotel kenbaar gemaakt ?,moeten we er maar werken..
Daar wordt je pas doodziek van van die reacties ,je zal wel voor die keten werken ...ppff en dan ga je nog normaal antwoord verwachten ook?
En hoe kom je er dan bij dat ze standaard overboeken! Als je dit van tevoren wist had je dat hotel niet moeten boeken ,ben je er achteraf achtergekomen? Zo ja,had je misschien eerst goed je moeten orientern alvorens te boeken? Ja zo simpel ka het ook zijn ...
Leg je klacht bij het hotel neer,hier lezen ze niet denk ik?
NEE IK WERK ER NIET...
U reactie slaat dus nergens op dus omdat wij hier zeggen? Heeft u dit aan hotel kenbaar gemaakt ?,moeten we er maar werken..
Daar wordt je pas doodziek van van die reacties ,je zal wel voor die keten werken ...ppff en dan ga je nog normaal antwoord verwachten ook?
En hoe kom je er dan bij dat ze standaard overboeken! Als je dit van tevoren wist had je dat hotel niet moeten boeken ,ben je er achteraf achtergekomen? Zo ja,had je misschien eerst goed je moeten orientern alvorens te boeken? Ja zo simpel ka het ook zijn ...
Leg je klacht bij het hotel neer,hier lezen ze niet denk ik?
NEE IK WERK ER NIET...
-
Ja ,de klacht is bij het managment van het hotel neergelegd en de site waarbij geboekt is.Reden waarom dit vaker gebeurt,de gast aan de balie die ook overboekt bij hetzelfde hotel was.Reden 2 de taxi,die ons verhaal bekend voorkwam en aanvulde met klachten die wij ook hadden zoals geluidsoverlast en viesheid.Hij vertelde letterlijk dat ze dit vaker deden.Reden 3:Ze ook het geld teruggeven bij aankomst weigerden,ze hadden een protocol (bij een incident zou een uitzondering gemaakt kunnen worden ).Ze wilden je perse in het inferieure hotel hebben.We hadden al betaald dus.
-
Even kijken wat hotel zegt! Je zal je geld niet terug krijgen? Denk compensatie voor volgende nacht? Is het een keten dan voor alle hotels misschien..
Zou het op zoover enz zetten ,andere zij er dan van op de hoogte,jij kan er niks mee,dat snap ik,maar andere weten het wel.
En verder,je hebt zelf geboekt of via reisburo?? Anders ook reisburo...
Succes,laat je weten hoe het afloopt???.
Zou het op zoover enz zetten ,andere zij er dan van op de hoogte,jij kan er niks mee,dat snap ik,maar andere weten het wel.
En verder,je hebt zelf geboekt of via reisburo?? Anders ook reisburo...
Succes,laat je weten hoe het afloopt???.
-
Het is altijd aan te raden om van tevoren op zoover te kijken wat anderen over dit hotel te zeggen hebben. Alhoewel sommigen mensen weinig vertrouwen in de objectiviteit van zoover hebben, kun je er bij een respons van meer dan 30 of meer gasten wel vanuit gaan, dat er een goed beeld van het hotel gegeven wordt.
Helaas is hotel Denmark niet op zoover te vinden, wel hotel Danmark. Ik ga ervan uit dat je dit hotel bedoelt. Een groter aantal recensies vind je op de site van tripadvisor. Hier komt vooral de lawaaiige ligging in het centrum tegenover de brandweerkazerne naar voren. Verder valt de kritiek wel mee.
Als ik een rustig hotel in Kopenhagen zou willen boeken, zou ik na het bekijken van zoover en tripadvisor Hotel Danmark niet op mijn lijstje zetten.
Helaas is hotel Denmark niet op zoover te vinden, wel hotel Danmark. Ik ga ervan uit dat je dit hotel bedoelt. Een groter aantal recensies vind je op de site van tripadvisor. Hier komt vooral de lawaaiige ligging in het centrum tegenover de brandweerkazerne naar voren. Verder valt de kritiek wel mee.
Als ik een rustig hotel in Kopenhagen zou willen boeken, zou ik na het bekijken van zoover en tripadvisor Hotel Danmark niet op mijn lijstje zetten.
-
Hotels.com zegt dat ze vanwege de drukte dat iedereen terug van vakantie is en daardoor de klachten binnenkomen, er nog niet aan toe zijn gekomen.Hotel Danmark heeft niets meer van zich laten horen.Hotel Fox waar we naar toe zijn gestuurd,maakt deel uit van de keten.
-
Uiteindelijk heeft hotels.com (expedia) 35 euro korting op een volgende boeking aangeboden.Ze hebben in hun reactie feiten genegeerd .Het hotel houdt zich van de domme.Het leuke is dat de korting alleen geldig is als we vooraf betalen.Wat je weer committeert aan het hotel of keten. Wat de valkuil van het gebeuren is geweest.Nee ik boek nooit meer bij ze of die oplichters van Hotel Danmark.
-
Ja meer had je ook niet hoeven te verwachten...
Ik had het nog gezegd ,ze zullen daar wel mee komen..
Nou ja ze hadden ook niets hoeven te doen
Ik had het nog gezegd ,ze zullen daar wel mee komen..
Nou ja ze hadden ook niets hoeven te doen